Januari 2021❤️

Hoi.. hier vanochtend eerste echo gehad en we hadden ern mooi kloppend hartje, alles was goed.
Prompt een uur later krijg ik bloedingen. ik voel me echt ellendig. 

[quote quote=10330674]Hoi.. hier vanochtend eerste echo gehad en we hadden ern mooi kloppend hartje, alles was goed. Prompt een uur later krijg ik bloedingen. ik voel me echt ellendig.[/quote]
Joh wat vervelend! Heb je een inwendige echo gehad? Is er misschien een bloedvaatje geraakt ofzo? Je baarmoedermond is heel gevoelig nu, dus misschien komt het daardoor? Ik zou gewoon de verloskundige bellen, hopelijk is het niks ernstigs!

@Sanne, nee het was een uitwendige echo. Mijn man en ik zijn helemaal van slag. Ik heb meteen de VK gebeld, maar ze zei dat we het moeten afwachten ?.
@Lott: Heftig, maar gefeliciteerd! Heel bijzonder.

SoKW dat is schrikken! Ik zou idd even de verloskundige bellen hoor!
Lott voor jou ook schrikken haha, ik zou ook wel in shock zijn maar het is ook wel dubbel bijzonder! Hoe is je vriend er onder?
Hier zit er vooruitgang in, nog wel  klachten maar het wordt minder. Vooral heel erg moe. Er is vandaag nog extra bloed geprikt en mocht ik na het weekend nog klachten hebben dan moet ik een week met zo'n kastje lopen dat je hartritme registreert. Ik hoop dat het voor die tijd weg is, zo'n kastje voel je niks van maar het is wel heel zichtbaar en heb niet zo'n zin om iedereen tekst en uitleg te geven...

Jee SoKW dat is vervelend, zeker als je net een goede echo hebt gehad. Hopelijk is het iets onschuldigs!
@Lott: gefeliciteerd! Wat bij mij dus heel misschien zo was is bij jou echt zo. Snap dat het echt wel even een verrassing is. Maar prachtig, twee kindjes!! 
@Tulipaa: wat fijn dat de klachten minder, hopelijk is zo'n kastje niet nodig!

Ah wat naar Yvettje. Maar wel heel fijn dat je nu vaak mag komen. Dat geeft toch wat meer rust. Ik twijfelde ook nog, want bij mij zit er nu vijf weken tussen. Maar ik laat het maar zo denk ik. 

Sokw: wat ellendig ? en dan moeten afwachten. Ik hoop voor jullie dat het snel stopt en dat er niets aan de hand is. 

Lott: nee joh!!!! Wat bijzonder. Ik snap dat je even moet bijkomen. Het lijkt me heel gaaf maar wel pittig. 

Tulipaa: fijn dat er vooruitgang in zit. Hopen dat alles nu goed blijft gaan en dat het kastje niet nodig is. 

Terug
Bovenaan