Januari 2021❤️

Lieve dames, ik lees allemaal leuke dingen! Wat fijn dat er al heel veel goede echo's zijn geweest. De afgelopen dagen loop ik rond als een vaatdoek (huilen, huilen, huilen). Er gebeurt ook wel e.e.a. in mijn omgeving. Desondanks nog steeds erg blij met onze mini inside. 
Volgende week woensdagavond het intakegesprek en dan nog even geduld hebben tot 29 juni voor de termijnecho. Ik zal zo blij zijn als dat achter de rug is. 

Yvettje, fijn ook bij jou weer goed nieuws!
Zwaantje, die hormonen kunnen heftig zijn hè? Let maar even een beetje extra goed op jezelf!

Yvetje, fijn bericht!! Gefeliciteerd en leuk dat je die kleine rups over 2 weken alweer ziet!
Zwaantje dat klinkt heftig voor je! Alles komt ook heftiger binnen nu, dat merk ik ook. Even wat minder filter. Sterkte in elk geval met alles wat er speelt! Hopelijk is het snel 29 juni en kun je die kleine mini zien zwemmen.

Hier ook een mooie echo gehad vanochtend. Drie dagen terug gezet maar dat kan kloppen. Na de zwangerschap wisselde mijn cyclus tussen de 26-29 dagen. Nu dus de uitgerekende datum op 24-01. Op 25 juni is de intake en ik denk dan ook de termijnecho maar dat moet ik nog even informeren.
Wel nog even flinke schrik dat het wellicht een tweeling was. Ze zag meteen nog een zwarte "vlek" maar kon er uiteindelijk geen vruchtje in vinden. Het kan in het begin mis zijn gegaan met de aanleg maar kan ook een beetje slijm of oud bloed zijn. Met een zoontje van 9 maanden oud zou een tweeling erg druk worden maar als het zo zou zijn geweest dan is dat natuurlijk ook prachtig. Ik zag mijn vriend wel even flink wit wegtrekken ;-)!!

Wat fijn dat het goed ging marieke! Oeh tweeling is heftig, wij hebben ze in de familie dus hoop echt dat ik er geen aan het produceren ben ? 

Wat een positieve berichten! Gefeliciteerd met jullie mooie echo’s. Fantastisch! ?
Ah die emoties herken ik ook. Maar als er dan ook nog van alles speelt, dan komt het allemaal nog meer binnen. Even je hart af en toe luchten kan al helpen Zwaantje. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
yvettje: Heerlijk alweer over twee weken. Heb je dan al zo vroeg je termijnecho? Of mag je vaker komen. Bij ons doen ze de termijnecho echt pas met 11/12 weken. Dus ik moet nog even geduld hebben. 

Tulipaa: hoe gaat het nu met je? ?

Terug
Bovenaan