Januari 2021❤️

Wauw veel mooi nieuws dames!
1e echo was hier ook met volle blaas. Moest geloof ik een uur van te voren 2 glazen water drinken stond bij de afspraak instructsies.
Bij de 1e zwangerschap had ik een inwendige echo, nu wel uitwendig en dat was prima te zien ondanks mn extra kilo's/buikvet ??
Wow Lott een tweeling! Snap dat je dat even moet verwerken!! 
Nog 1 weekje en 1 dag, dan hebben we de termijnecho. Vorige week voelde het nog zo ver weg die twee weken dat t zou duren ???

Wauw wat een mooi nieuws heeft iedereen, allemaal mooie echo's! Gefeliciteerd dames!
@SokW heftig dat je nu ineens bloedingen hebt na een goede echo.. En dan ook nog moeten afwachten, wat een onzekerheid. :-( Sterkte en ik hoop dat het goed komt. Dikke knuffel!
@Lott dat is inderdaad even schrikken, een tweeling. Maar wel super bijzonder! Het is even wennen, maar als het nieuws even is geland dan word je vast weer wat rustiger haha. Dubbel geluk! ♥️
Wij morgen 14:45 eerste echo, vind het zo spannend! 

Hee lieve dames!
Wat fijn gebruiker voor de goede echo!
Hier dus ook, eerst uitwending, ging prima en toen zag ik twee zwarte vlekken en dacht ik huh das raar in mn baarmoeder en zei de verloskundige ik zie er twee! En de hartjes kloppen allebei. Maar mijn blaas zat supervol en de ene lag daar wat achter op beeld dus toen moeten plassen en nog interne echo gehad. Viel me alles mee en ze was superlief. Heb wel 10x fuck gezegd want het zit in de familie en ik was er een beetje bang voor.
Nu ben ik dus meteen medisch en moet volgende week donderdag al naar het ziekenhuis voor een nieuwe echo en gesprek. Maar ik moet alleen ivm corona en dat vind ik erg balen. 
Ik ben helemaal in shock maar vooral omdat dit meer risico met zich meebrengt voor mij en voor de pindas en ik nu naar het ziekenhuis moet ipv alles "gewoon"
Nou ik houd jullie op de hoogte, ze maten trouwens met externe echo 7+3 en met interne 7+0. Ligt een beetje aan het beeld en de doorsnede die ze pakken zei ze.
Niet zo gek dus dat ik al twee weken doodmoe ben en nauwelijks eet ? 

Gefeliciteerd gebruiker ? Ik weet niet hoe je je naam kunt veranderen. 

Lott: Haha, jouw reactie ook! Heerlijk. Fijn dat je zo vaak naar je frummels kunt kijken, maar ik snap dat het jammer is dat je nu naar het ziekenhuis moet. Maar wel echt bijzonder! Bij ons zit het ook in de familie, en ik ben ook al weken misselijk en extreem moe. Maar het is er echt maar een. Dubbel zoveel liefde straks voor jou! ????

Wat een hoop positieve berichten hier, ik begin nu ook echt spanning te voelen voor vrijdag bij mijn echo. Lott jij dubbel gefeliciteerd. 
Sorry ben even de naam kwijt bij diegene die een goede echo had en daarna een bloeding. Wat een enorme mindfuck? Ik heb gelezen dat vdel dames in de eerste weken bloeden en dat het soms er ook gewoon bij hoort. Hoop zo dat dit voor jou ook geldt. Weet je al wanneer je weer terug op controle mag komen?

Wat een mooie berichten, zoveel goede echo's! Maakt mij extra zenuwachtig voor vrijdag. 
Lott, dubbel gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het wel even schrikken was. Moest hardop lachen om je eerste berichtje ;) 
SokW, bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een goede uitwendige echo, met 8 weken. En toen ''s avonds enorme bloeding met grote stolsels, waarop ik zeker wist dat het mis was gegaan. Maar wonder boven wonder bleek 2 dagen later bij een controleecho er niks aan de hand en was er nog gewoon een frummel met kloppend hartje aan het rondzwemmen. Dus een bloeding hoeft niet altijd te betekenen dat het mis is. Kan me je spanning wel heel goed voorstellen, veel sterkte!
Dat van die volle blaas wist ik niet. Grappig dat het zo werkt. 

Bedankt voor de lieve berichten. Het bloedt nog steeds een beetje en heb erg last van mijn buik (darmen, diarree). Ik ga morgen weer bellen om te vragen om een extra echo. Termijnecho stond op 30 juni, maar zolang willen we niet wachten. 

Yvetje gefeliciteerd met je mooie echo, wat heerlijk he?! Lekker van genieten! 

Zwaantje rot dat je je zo emotioneel voelt, gevoelens versterken in deze periode... hoop dat je een goede steun aan je partner hebt!

Marieke sep wat super dat je echo goed was! Wel even schrikken dan van die lege vruchtzak erbij. Had je graag een tweeling gewild? Ben verder blij voor je dat t er goed uitziet zeg! Geniet ervan!

Sokw, allereerst super dat de echo goed was, maar snap je gevoel bij de bloeding. Zelf ook gehad en de schrik sloeg me toen om t hart. Ik hoop dat je bloeding snel stopt en een onschuldige bloeding is. Heb je er verder ook andere klachten bij of dat niet? Houd hoop, het gebeurd heel vaak en dat alles toch helemaal goed is. 

Lott hahah wauw! Je zei nog dat je t niet hoopte en nu krijg je een tweeling!! Toch wel heel bijzonder hoor, prachtig wat een dubbel wonder! Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het hele idee even moet dalen.

Tulipaa pas goed op jezelf, wellicht hier en daar wat gas terug nemen?

Mammavantwee gefeliciteerd met je goede echo! Geniet ervan!
Wauw wat veel echos vandaag en veel berichtjes

Janneke T&Cvdlb &Mlies succes met de echo, hoop op een goede!

Zo heel veel berichtjes hoop dat ik niemand vergeten ben!
Ik ging vandaag naar de bekkentherapeute, boodschap was dat ik veel rustiger aan moet doen, mn in mn werk in de zorg. Vandaag toegepast en ging al een stukje beter. Dus ik heb hoop.

Terug
Bovenaan