Januari 2021❤️

Volgens mij Janneke toch? En Cvdlb en Mlies vrijdag. Maar ik weet het niet helemaal zeker. Succes meiden en we duimen weer voor hele mooie echo’s ?

@IkbenDoutzen: met de drukte die we al hebben had ik een voorkeur voor een eenling dus het is goed zo. Aan de andere kant waren we wel klaar geweest, we willen graag (als het uiteraard allemaal mogelijk is) drie kinderen. Ik denk zelf dat het geen vruchtzakje was als ik er over nadenk maar slijm (die optie was er ook, of wat oud bloed). Dit is sowieso iets waar ik in het begin van een zwangerschap last van heb dus het zou het ook prima kunnen verklaren!
Succes met de echo's voor wie 'm vandaag of morgen hebben!! Ik heb de termijnecho op 3 juli (10+5). Aftellen maar weer ;-)!

Wat een mooie berichten allemaal, gefeliciteerd met de mooie echo's en wow een tweeling!
Ik duim weer mee voor de echo's van vandaag! We're all in this together!

@SokW heb je inmiddels alweer contact gehad met de verloskundige? Ik hoop voor je dat je terecht kan voor een extra echo en dat alles goed is!
@ikbendoutzen fijn dat het al iets beter lijkt te gaan met jouw bekken. Hopelijk kan je het zo voorlopig wat volhouden en dat de pijn niet weer erger gaat worden!
Jaaaa wij hebben inderdaad vanmiddag echo! Bedankt voor alle lieve berichtjes en jullie horen vanmiddag van me! Zal blij zijn als het eindelijk 14:45 is haha!
Trouwens ook last van obstipatie hier.. Net na een paar dagen eindelijk naar het toilet geweest maar oh wat deed dat zeer (sorry voor de details haha). Meer dames met obstipatieklachten? Schijnt wel vaker voor te komen bij zwangerschap toch? Wel vervelend! 

Ik duim vanmiddag voor je @JannekeT! 
Hier ook obstipatie... probeer (nog) meer water te drinken, volkoren producten te eten en lijnzaad in mijn yoghurt te eten maar vooralsnog helpt het mwah. 

Yes ik ook helemaal verstopt! Huilend op de wc echt vreselijk! Ik heb zakjes poeder van de dokter en dat hielp binnen 2 dagen en nu nergens meer last van?

Ha meiden,  Wat is er weer veel gebeurd! Lott een tweeling!! Snap goed je gevoel, toch een zwangerschap met wat meer risico's. Stiekem wel grappig dat je de hele echo fuck hebt gezegd. ?
Hoop dat de bloeding inmiddels gestopt is bij Sokw! 

Ikbendoutzen hopelijk blijft het helpen (en lukken) om gas terug te nemen! 
Succes zometeen Janneke!! En ook de anderen vandaag!
En meiden.. Ga allemaal aan de zakjes van de huisarts, anders moet ik jullie straks ook m'n tips tegen aambeien gaan geven ???

Terug
Bovenaan