Januari 2021❤️

Hi dames!
De echo was goed, een kloppend hartje gezien! ♥️ Ben wel een week minder ver dan gedacht, maar waarschijnlijk een latere eisprong gehad zei de verloskundige. Dus er maar van uit gaan dat alles goed zit.. :) 
Zoals het nu lijkt 27 januari uitgerekend. Op 9 juli de termijnecho, dus dan weten we het zeker. Nu 4 weken wachten dus, voelt als een eeuwigheid!
Haha ja misschien de huisarts maar eens bellen voor die zakjes, aambeien lijken mij geen pretje. ? 

Hahaha Sanne! Kom maar op met die tips. Ik heb er nog niet zo’n last van, ook al kan ik soms vijf dagen niet. 

Gefeliciteerd Janneke ? Ja dat kan heel goed toch. Hoe ver ben je dan nu volgens de echo? Ik moet ook nog drie weken wachten tot de termijn echo. Voelt ook echt als een eeuwigheid, zeker omdat de eerste echo twee weken geleden was. En daarna voelt het wachten op de uitslag van de nipt waarschijnlijk weer zo. 

Jaaa Hoera Janneke. Klopt het met jouw berekening ook dat je een week terug bent gezet? Of helemaal niet?Bij mij begint de spanning voor morgen wel op te lopen. Gelukkig zowel vanavond als morgen plannen dus wat afleiding! 

Jeej Janneke, fijn zeg een goede echo mey kloppend hartje ?

Hier geen obstipatie,  darmen wel flink rommelen en gister van slag. Had vandaag echt een gekke dag. Nergens zin in qua eten dus mn ontbijt was een zak snoep en lunch bestond uit een bossche bol en pizza ??
Gelukkig was ik nog niet echt aangekomen de afgelopen weken dus 1 dagje zoals deze er tussen kan nog net maar hopelijk wordt dat, zo aan t begin, niet nu al geen gewoonte.

Merk dat de klachten deze week weer lekker aanwezig zijn, maar las ook dat dat rond week 10 heel normaal is. Had in mn 1e zwangerschap toch stuk minder last/klachten. Toen was t meer ja ben nog steeds niet ongesteld dus t zal wel zo zijn ?

@Essie dan ben ik nu 7+1 in plaats van 8+1. Wel even wennen, had liever verder geweest i.p.v. minder ver haha, nu nog langer wachten met bekend maken. ?
@CvdLB tsjah, ik weet het eigenlijk niet. Altijd wel regelmatige cyclus van rond de 28 dagen. Geen ovulatietesten gebruikt, dus opzich zou het kunnen.. Maar op dag 16 van mijn cyclus (uitgaande van 28 dagen) voor het laatst geklust. Als dan mijn eisprong ineens pas dag 21 was, dan is dat wel een beetje vreemd. Nou ja, misschien blijk ik met de termijnecho over 4 weken toch iets verder te zijn of zo haha, we zullen zien. Hoop gewoon dat het allemaal goed blijft gaan en dit geen slecht teken is!
Oooh morgen is het eindelijk zover voor jou! Zal voor je duimen!! Hoe laat heb je de echo? 
@Moontjuh hahaha dat was een heerlijk ontbijtje ja. ? Gek he dat je ineens zin in die dingen hebt op de raarste tijdstippen haha! Ik had van de week ineens zo zin in kipnuggets en loempia. Cafés hier in de buurt gebeld, maar allemaal op dinsdag dicht. ?‍♀️ Toen naar de winkel gereden om dat te kopen, kwam ik thuis en toen geen zin meer om het klaar te maken hahaha. Ligt nu nog in de diepvries. ?
Bedankt iedereen voor de lieve berichtjes! ?

Fijn, Janneke, een goede echo! Ik werd bij m'n eerste echo zelfs 10 dagen terug gezet, was ik behoorlijk teleurgesteld over, haha.
Hoop dat mijn echo morgen wel goede groei laat zien. Ben sinds dinsdag ineens niet meer zo misselijk en hoewel ik daar best blij om ben, maakt het me stiekem toch ook een beetje ongerust. 

Terug
Bovenaan