Januari 2021❤️

Fijn al die goede berichten!

Ik heb vanochtend de VK gebeld en de assistente had pas over een week plek... Toen heb ik een ander gebeld en die heeft voor mij geregeld dat ik vandaag nog terecht kon bij mijn eigen VK. Het hartje klopt nog! Er was wel te zien dat er een bloeding was geweest en de VK verwacht dat ik nog meer bloed van verliezen. Ze zei dat het niet heel veel voorkomt, maar dat het meestal wel goed afloopt. Waarschijnlijk volgende week nog een extra echo en anders 30 juni de termijnecho.

Iets anders; hebben jullie al aan mensen verteld dat je zwanger bent? Inmiddels weten al best veel mensen het van mij (zelfs mijn ouders, want ik had die bloeding toen ik bij hen was). Op het werk heb ik het ook verteld, omdat ik mijn gevoel gewoon wil kunnen delen.

Ah nog een dagje Mlies. Wij lopen volgens mij redelijk gelijk! Hopen dat je morgen een hele mooie echo hebt ? Misschien heb je gewoon mazzel toch, of de misselijkheid komt weer terug. Een collega van mij was in het begin misselijk, toen weken niet.. En met 12 weken ineens weer wel.
Sokw: bij mij weten sommige vriendinnen, veel collega’s, de buren en familie het. Maar ik vind het ook heerlijk het te delen. Komt misschien ook omdat je nooit de garantie hebt, ook al is de kans dat het mis gaat wel kleiner natuurlijk na 12 weken. Ieder zo zijn ding ook hoor. Wel ontzettend fijn dat je het hartje weer hebt zien kloppen. 

Goed Sokw dat je hebt aangedrongen, fijn dat je het hartje hebt zien kloppen en ook alvast voorbereid bent op meer bloedverlies, misschien dan toch minder schrikken. Maar wel spannend nog steeds voor je.. maar so far so good! 
Janneke gefeliciteerd met de echo! Wel balen van die week terug ja... Elke week erbij is zo'n mijlpaal dat het wel even een extra lesje geduld is zo.. heb ook wel eens gelezen dat de tijd tussen bevruchting en innesteling ook wat langer kan duren, dat zou dus evt ook nog kunnen. Naja en het is nog echt millimeter werk nu dus voor t zelfde geld is het volgende keer weer 'bijgetrokken'.
M Lies veel succes met je echo morgen!! ? Hopelijk heb je gewoon geluk en ben je klaar met de misselijkheid!
En Essie.., klaar voor de tips? Daar komen ze haha: curanol combi zalf en pillen, neusspray erop sprayen (wel een andere gebruiken als je verkouden bent hè?) en bij veel pijn lidocaïne crème smeren. En preventief dus op tijd zakjes gebruiken.
Sorry als ik nog meiden ben vergeten, ook succes met echo's en afwachten!

Het is gelukt, naam veranderd! 

Wie heeft er nog meer last van slecht slapen? Ik lig al weer een tijdje wakker, zo frustrerend want overdag wel gewoon moe.... als iemand DE tip heeft....?!

Hee sokw, spannend! Hopelijk blijft het goed gaa, kan me voorstellen dat het doodeng is als je bloed krijgt.
Hier weten na deze week mensen dicht om ons heen het, gister schoonouders verteld. Ik eet al twee weken nauwelijks dus ben heel opgelucht dat ik niet meer hoef te doen of allws oke is. En omdat ik nog niet van de shock van twee ben bekomen en de risicos groter zijn vind ik de steun erg fijn. We zouden eigenlijk 8 wkn zijn zondag maar eek woensdag 7+0. Kan prima kloppen, korte cyclus late eisprong maar wel shit als je weer terug moet haha.
Enne... Ik kan mn buik al niet meer zo goed inhouden ? dus ik ben bang dat, ook al wil ik het pas later bekend maken, het duo andere plannen heeft 
Ben echt blij met jullie, vind het heel gezellig hier en voel veel steun! 

Voor zover ik weet is er geen fb, maar gezellig dit onhandige forum ?
DE tip weet ik niet.. maar ik lig vaak wakker van honger. Dus dubbele boterham met jam op m'n nachtkastje en als ik die in de nacht eet, dan slaap ik weer vrij snel. Verder vroeg naar bed en proberen met een bodyscan (mindfulness) m'n hoofd leeg te krijgen en m'n lijf te ontspannen... Maar ik ben ook meerdere keren per nacht wakker moet ik zeggen. 

Wat fijn al die berichtjes! Het komt dus best vaak voor dat iemand een week wordt teruggezet! Dan zal het vast goed zijn.. Bij de termijnecho kunnen ze het ook veel nauwkeuriger meten dus misschien worden we dan weer vooruit gezet! Ik voel me in ieder geval weer wat gerustgesteld dus bedankt meiden! :)
@M lies en jij dus zelfs 10 dagen verschil, dat is ook een tegenvaller zeg! Ik hoop dat de echo vandaag een hele mooie groei laat zien, zal voor je duimen! Snap dat je gelijk ongerust bent als de kwaaltjes minder worden. Hier is het ook zo wisselend.. De ene dag lig ik op de bank, misselijkheid en moe. De andere dag merk ik helemaal niets! En dan zou je blij moeten zijn dat je je niet zo ellendig voelt, maar zo werkt dat helaas niet haha. ?
@SokW goed van je dat je gebeld hebt en uiteindelijk toch nog terecht kon! En gelukkig nog een kloppend hartje! Hoop dat je wat gerustgesteld bent en je gauw weer voor een echo mag komen.
@GebruikerSanne ja inderdaad was wel ff baalmomentje die week verschil. Maar de verloskundige vond het ook helemaal niet gek en zei dat alles er super uit zag. Ze deed de echo aan en ik zag eerst helemaal niks zitten.. Ik dacht oh nee hè er zit niks! Maar zij zei gelijk! Ja een kloppend hartje, je bent zwanger, gefeliciteerd! Ik zei huh zie je dat nu al? En toen verschoof ze dat ding op mijn buik wat en toen zag ik het pas haha. Thank god. ?
@Lott en jij dus ook een week teruggezet. Wel even schakelen vind ik zelf! Maar als alles maar goed is, dat is het belangrijkste. ?
Snap heel goed dat jullie het al aan de naasten hebben verteld als je je zo ellendig voelt. Heb je ook wat steun aan ze, heel fijn! En ja met twee ukkies zal het groeien inderdaad wel sneller gaan! Ben benieuwd hoe lang je het nog kunt verbergen hihi!
Hier beginnen de broeken inmiddels best strak te zitten. Tweede zwangerschap dus kan wel merken dat het nu sneller gaat!
@Mlies en @CvdLB succes met de echo vandaag!! Hoop weer op goed nieuws!
En inderdaad Lott ik ben ook zo blij met dit forum, die steun en dingen kunnen delen met jullie is heel fijn! En dan hoef ik mijn man er ook niet continu mee lastig te vallen, die kan wel gek worden. ?

Terug
Bovenaan