Januari 2023

Gefeliciteerd gebruiker 476!
Ik zou gewoon even afwachten ze bellen vanzelf. Ik had ook online aangemeld en ze belde 2 dagen later.

De draagdoek vond mijn zoon dus helemaal niks. Dat was zo'n wijsneus die al vroeg met zijn koppie omhoog lag en alles wilde zien. En dus het liefst andersom wilde zitten.
Ik vond het met kinderwagen en hond wel lastig in het begin. Uiteindelijk is het wel goed te doen. En we hebben veel losloop gebieden paden.
Maar we wachten nog even rustig af met zoeken?

@radijsje
Van harte gefeliciteerd. Blijft spannend hè of alles goed blijft gaan.
Je kunt in je profiel je naam aanpassen ?

@tikanw
Hier zal onze hond met kinderwagen niet goed gaan. Daarvoor heeft mevrouw veel en veel te veel energie. Ze is nu 18 maanden oud en zeer beschermend naar mij en de kinderen. Dus dat zal bij de baby niet anders worden. Er mag op straat nu al niets of niemand meer in mijn buurt komen. Dan begint ze echt te blaffen.
Ik ben van buik over gegaan naar de rug. Heb Bram tot 3,5 jaar in een kokadi flip draagzak op mijn rug gedragen. Hij vond het heerlijk op mijn rug dicht bij mama en lekker kunnen kijken als hij moe was van het stappen.

@cillatje: dank je!

Vind het soms ook lastig het nog niemand te vertellen. Hebben afgesproken het rustig week voor week aan te kijken tot we meer zekerheid hebben. Onze naasten niet nu al in spanning met ons mee te hoeven duimen. Hoe staan jullie hierin/gaan jullie hiermee om?

Radijsje ik vind het ook erg lastig om mijn mond te houden. Onze intentie is nu ook iig te wachten tot na de eerste echo, zodat we weten dat dat goed zit. Ook omdat de vorige 2x we het eerder hebben verteld en het mis ging. 
Vind het vooral bij een goede vriendin lastig, die zelf ook nu 8 weken zwanger is en mij wel in vertrouwen heeft genomen.. Maar ik denk dat ze straks het wel begrijpt. Vandaar dat ik ook veel hier op het forum zit, mooi tegen mede lotgenoten aan typen haha. Voelt toch een beetje als het delen ;)

Precies de reden dat ik me hier nu inderdaad gemeld heb. Vind vooral naar mijn moeder toe lastig, we staan ons na, en ik zou graag vriendinnen die reeds bevallen zijn willen uithoren nu over hun eerste weken. Maar dat kan ik nu mooi van anderen hier lezen. Voorlopig nog even geduld hebben en afleiding zoeken.

Hier ook zwanger van eerste kindje na derde ronde letrozole. Ik hoop ook zo dat alles goed gaat. Volgende week dinsdag eerste echo.
Ik duim alvast mee voor jou dat alles goed verloopt!

cillatje, Ik ben benieuwd, hopelijk valt het mee bij mij met mvm :) anders ook 1x en niet meer. 
Soms moet je zo'n kansen inderdaad grijpen als je een kinderwagen tegenkomt. Ik ga ook wel tweedehands kijken en mijn zus vragen, maar mijn man is meubelmaker/ontwerper dus die zal de babykamer zelf maken.
Tikanw, Misschien is zo'n bugaboo wel iets voor mij dan met mijn 1,56m :D
Het geslacht, denk het wel ja ik kan anders mn nieuwsgierigheid toch niet bedwingen. 
Whatsername, dat is heel begrijpelijk. Ik duim voor je dat alles goed mag gaan. Ik zit nu op 6w3d wel spannend eigenlijk nog steeds. Hoe bijzonder is dat dat jullie samen zwanger zijn :) Dat zou echt heel leuk zijn.
Wij wachten ook met vertellen tot na de echo. Behalve een aantal collega's en 1 bevriend stel die weten het wel. 
Welkom gebr476, wat leuk en gefeliciteerd! Super fijn allemaal vrouwen in hetzelfde stadium :) Hier ook veel gespannen hoor en kan het soms ook nog niet bevatten.
Radijsje en Jessie L, gefeliciteerd! Wat goed en spannend :)
Ik vind het best lastig dat ik helemaal geen zin heb om iets te doen.. voel me niet perse moe ofzo maar gewoon niet vooruit te branden. En voel me met vlagen echt misselijk maar verder gewoon 'niet lekker'. Al heb ik wel veel honger nog steeds.

Jessie L  bij mij dus hetzelfde verhaal (ronde 3 Letrozole) lopen we aardig gelijk op, leuk. Is dat bij jou ook vanwege PCOS als ik dat zo vrij vragen mag?
Tikanw Ik zou het geslacht tzt wel willen weten denk ik, scheelt weer de helft dubben met namen kiezen dan. Dus vooral om die practische reden. Naam kiezen lijkt me enorm lastig overigens, maar dat is nu nog een ver van mij bed show. Of we het geslacht dan delen met andere weet ik niet, dan wordt alles meteen zo blauw/roze.

IsaV dat gevoel van 'niet vooruit te branden' heb ik ook wel, vooral gisteren opeens. Dingen starten, dan plots niet af willen maken en dat het dan ook echt niet lukt. Of bij een kleine tegenvaller meteen de handdoek in de ring gooien, en er helemaal geen acht meer op slaan dan. Ben ik geheel niet gewend van mezelf haha. 

Terug
Bovenaan