Januari 2023

Radijsje, oh fijn dat ik niet de enige ben. Ik ken het ook niet van mezelf. Ik begin dan alweer te twijfelen over mezelf en of ik niet goed genoeg voor mezelf zorg ofzo.
Ik heb woensdag de echo, net een dagje later :) idd aftellen! 
Misschien kunnen we een lijstje maken met de 1e echo datum van iedereen die wil?
Ik zal beginnen
1e echo:
Radijsje  17 mei
JessieL   17 mei
IsaV       18 mei

Hoi hoi,
Gefeliciteerd allemaal!

Hier de 2e zwangerschap, we hebben al een zoon van 8!
Op 28 Maart laatste Menstruatie (Miskraam) gehad.. De maand April rustig aan gedaan en alles op zijn beloop gelaten. Eind April wachtende op mijn menstruatie, en had wat last van menstruatie krampen. De menstruatie bleef uit en op 30 April weer een positieve test in handen, clearblue 2-3 weken zwanger. Totaal niet verwacht zo snel na de mk.
Aankomende Dinsdag de eerste echo met 7 weken, ben erg benieuwd en spannend! Aangezien het de vorige keer dus mis ging.
Zoals het er nu uit ziet rond 3 Januari uitgeteld.

mamaliessie Gefeliciteerd en wat spannend dan nu weer. We duimen voor elkaar! Nog een echo dus de 17e.

Eerste echo's

Mamaliessie  17 mei
Radijsje  17 mei
JessieL   17 mei
IsaV       18 mei
Tikanw   28 mei

Ja inderdaad is bij mij ook door PCOS.
Vervelend maar gelukkig bestaan er middelen om je te helpen.
Leuk dat we zen beetje gelijk lopen :)

Hoi allemaal! Hier ook een januari kindje. Op moederdag (vroeg) getest en positief. Dagen erna mooi oplopende testen. Maar na een MA afgelopen december met 8 weken en in combinatie met veel buikkrampen vind ik het onwijs spannend… Ik heb al een zoon die komende zomer 3 wordt.
Gefeliciteerd allemaal!!

Terug
Bovenaan