Januari 2023

Hier net ook aangemeld bij de vk, benieuwd wanneer ze bellen. Verwacht de 1e echo pas eind mei te hebben gezien ik een wisselende cyclus heb.

Wij gaan dus begin juni sushi eten met de familie. Even denken hoe ik dat ga doen haha!

Ik voel me op een zeurende buik na verder best prima, soms wat moe. Vorige zwangerschap had ik volgens mij al veel meer kwaaltjes, stom dat je dat dan gaan vergelijken.

Oh dat word inderdaad wel een ding met sushi eten.
Maar gelukkig mag je wel alle vegetarische sushi, met vullingen van komkommer, avocado, rode biet of gebakken ei, kan je veilig eten. En de gekookte vis ook. En uiteraard de gefrituurde garnalen.

Ik word trouwens echt gek van al die voedingsregels hoor. Bij de zwangerschap van mijn zoon 7 jaar geleden was dat toch anders?
Ben nu alles maar aan het opzoeken voordat ik wat eet!

Is jullie onderbuik s avonds ook al zo opgezwollen? Ik ben nu 5.4 week zwanger. Maar s avonds is het echt al zo'n bolletje. Voornamelijk mijn darmen denk ik.

Tikanw Ik heb ik echt een opgeblazen gevoel, hele dag door. Met auto rijden zit mijn broek met riem ook vaak niet fijn en doe ik ze open, terwijl mijn broek eerder een maat te groot is dan te klein. 

Wisselen bij jullie de klachten ook qua intensiteit? Ik heb elke dag wel wat zeurende krampjes, maar heb het gevoel dat het iets minder is nu dan eerst. Zit nu op 5weken2dagen.. 
Ik had van de week trouwens ineens een wat paarse tepel, heel apart om te zien. Echt de tepel, niet de tepelhof. Was de volgende ochtend ook weer weg.
ik ga maandag bellen naar de VK, moet van mezelf tot dan wachten. Ze zeggen bel rond de 6 weken, dan zit ik op 5 weken 5 dagen en heb ik lang genoeg gewacht haha! Dan hopelijk rond 7,5 week echo, of hoe vroeg het maar kan. Wil weten of het nu wel goed zit.. Spannend allemaal!

Whatsername bij mij wisselt het ook heel erg. Enige wat elke dag is zijn zere tepels en misselijkheid.
En ik merk dat als ik net ff teveel heb gedaan dat ik meer last heb van de krampjes. Zoals gisteren even lekker in de tuin gewerkt en s avonds meteen weer van die krampjes/pijn bij de liezen.
En vandaag ben ik bijv weer ontzettend moe.

Terug
Bovenaan