Januari 2023

Is bij jullie trouwens je hartslag ook hoger? Bij mij is het gemiddelde in rust omhoog gegaan met 5-10 slagen per minuut.
Voel mn hart ook vaak kloppen, best irritant eigenlijk. Alsof ik de hele tijd opgejaagd ben.

IsaV

Nee dat herken ik niet maar het is wel iets wat normaal is heb ik gelezen.
Wel vervelend!

Hoe schrijf jij trouwens die namen zo in bold?

Heee meiden,

Ik meld me ook voorzichtig aan. Al een week het gevoel van zwanger zijn, gisteren durven testen en een mooie positieve test in handen.
Zo spannend! ?

Gefeliciteerd Efje en gebr195!
Tikanw, Je kunt tekst selecteren en ctrl+B doen, dan wordt het vetgedrukt of je selecteert de tekst en klikt dan op de B links boven je tekst vakje. ?
Ik heb altijd gehoord van mensen die zwanger waren en waar ik dan rekening mee wilde houden : “ik ben zwanger, niet ziek” nou ik weet niet waar dat vandaan komt maar ik voel me eerder ziek dan zwanger ? LOL zou het liefst gewoon de hele dag op de bank gaan liggen.
Doet er iemand van jullie mee met moeders voor moeders? Ik heb me aangemeld en gisteren de eerste flessen gehad (om urine in te verzamelen).
Omdat wij er zo lang over hebben gedaan vind ik het wel een mooi gebaar dat ik anderen met een wens kan helpen die wat hulp nodig hebben.
Ik heb ook een pakketje erbij gekregen met een doek erin, ons allereerste baby item

IsaV ik herken dat ook niet, van een hogere hartslag. Heb de gegevens van mijn Apple Watch ook even bekeken, maar zie geen significant verschil.
Ik heb inmiddels zelf iets meer last van krampen bij mijn onderbuik. Eigenlijk zijn ze zodra ik geen afleiding meer heb continue voelbaar. Ik kan me alleen niet meer herinneren of ik dit voor de MK ook zo voelde (ik meende van niet). Vind het allemaal zo spannend. Elke scheet die dwars zit maakt me bij wijze van angstig voor nog een MK.
Morgen zijn we 5 weken op weg.. Binnenkort de VK maar bellen voor afspraak.
Naast die krampen heb ik vlagen van misselijkheid en vermoeidheid, vannacht 13 uur achter elkaar geslapen ? Scheelt dat ik qua werk nu best veel thuis zit en weinig verplichtingen heb. Hoe gaat het met jullie allemaal inmiddels?

Ik twijfel nog een beetje over mvm. Vond het tijdens mijn 1e zwangerschap allemaal rommelig gaan, vergeten op te halen, niet kunnen vinden en dus vaak bellen etc. Niet heel fijn allemaal.

Hier ook met vlagen misselijk, buikkrampen en ook sneller buiten adem. Ben ook echt gespannen, hoop zo dat het allemaal goed blijft gaan.

Heb ook geen idee hoe ver ik ben, mijn cyclus heel wisselend sinds m'n bevalling. We gaan t zien allemaal.

Whatsername, ik heb ook wel wat krampjes gehad maar niet constant. Ergens heel eng maar zo lang het niet te erg is kan het volgens mij geen kwaad. Ik hoop dat het goed nieuws is voor je! 
Heerlijk zo lang slapen, dat zou ik ook wel kunnen maar niet aan 1 stuk :) helaas hier wel werk verplichtingen maar half 6 opstaan valt me nu wel erg zwaar met dat misselijk zijn en mn hartslag die ik de hele tijd voel ook als ik geen afleiding heb idd net als bij jou met je krampen. 
Efje, hmm hopelijk valt dat mee bij mij. Dat lijkt me wel irritant als dat steeds mis gaat.
Wat spannend ook voor jou zeker als je niet weet hoe ver je bent. Heb je een digitale test gedaan met weken indicator? Die spanning heb ik ook heel erg, wel lastig maar ja je hebt het toch niet onder controle he. Heb je al een afspraak bij de vk?

Terug
Bovenaan