Januari 2023

Tikanw : Wat vervelend dat je last hebt van misselijkheid! Hopelijk is dat snel voorbij!Hier op wat gevoelige tepels en in de avond inderdaad een wat opgezette buik, verder tot nu toe gelukkig nog nergens last van. Zwangerschap loopt qua kwaaltjes een beetje gelijk aan de eerste. Ik ben echt de dagen aan het aftellen tot de echo, zo benieuwd!

Oh hier ook zo wisselend! Nu al twee dagen niet misselijk en maak me heel erg zorgen ? de honger is ook al minder volgens mij. Shit hè! 
spannend allemaal! leuk dat er al zoveel echo datums bekend zijn. 
ik zal het lijstje later even updaten.

IsaV
Komt echt wel goed! Niet te veel zorgen maken! Ook wel fijn iets minder klachten. En hoeft niet altijd wat te betekenen.
Ik herken het wel een beetje hoor. Maar probeer gewoon positief te denken dat we de 28ste straks gewoon een mooie echo hebben.
Maar het duurt nog zoooo lang die echo. Veel mogen er aankomende week al! Spannend!!

Wat duurt het lang hè deze weken. Rennen jullie ook bij zowat iedere heftigere kramp en gevoel dat er iets loopt naar het toilet? Zou ook heel graag een paar weekjes vooruit spoelen!!

Aan de andere kant vertrouwen hebben in je lichaam want het gaat veel vaker goed dan fout! En probeer heel stom omdat ik in december een MA heb gehad te denken: dan zal het toch niet weer fout gaan... Net alsof die kansberekening ineens positiever is voor een tweede keer.

Heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes behalve veel krampjes (mijn darmen). Bij mijn zoon ook niet misselijk geweest dus hopelijk komt dit niet alsnog, is nu nog wat vroeg ook.

Voor veel van jullie volgende week al een echo, heel fijn zeg en duimen dat jullie allemaal gerust worden gesteld.

Mamoetje Zo herkenbaar. Check echt zo vaak of mijn ondergoed nog wel schoon is ??
Ik heb vorig jaar juni en augustus een MK gehad, dus ben ook heel bang voor een derde keer. Ik probeer positief te zijn, maar is super lastig. De dagen kruipen echt voorbij.. hopelijk snel 2,5 week verder, zodat we de echo gehad hebben. Ga maandag bellen voor afspraak.
Ik vind de buikkramp die ik nu regelmatig heb soort van vertrouwd voelen. Voor zover ik mij herinner had ik dat afgelopen 2 keer namelijk niet. Alleen bij de tweede MK ineens intense, super pijnlijke buikkramp en toen was het ook gelijk mis. Als ik nu ineens niets voel, vind ik het ook niet fijn. Ben dan bijna weer blij als ik weer klachten heb, zo van er is nog wel wat bezig in mijn lichaam ?

Ik doe eigenlijk ook hetzelfde als whatsername. En tijdens afvegen ook altijd ff extra checken. Stom eigenlijk he dat je eigenlijk van zoiets moois en leuks zo onzeker kan worden..

Heb het net 2 collega's verteld waar ik de beste klik en band mee heb en die vonden het ook zo leuk. Heb namelijk morgenochtend een vroege dienst en als ik dan zo misselijk sta te werken krijg je toch vragen?

Ik sluit me ook graag aan! Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger van ons eerste kindje en heb op 27 mei de eerste echo. Dan ben ik als het goed is 7 weken. Een vroege echo, omdat zwanger worden helaas ook niet vanzelf is gegaan bij mij vanwege mijn PCOS. Na 3 rondes letrozol en daarnaast nog ovitrelle was het raak! Ik ben ontzettend blij maar vind het ook zo spannend of het goed blijft gaan. Wel fijn om de herkenning te lezen hier dat velen van jullie ook zo bezorgd zijn bij buikkramp, en steeds het wcpapiertje checken op de wc. Ik ben precies zo?

@Mamoetje : Ik heb dat ook. Mijn mk begon ook met wat kramp en daarna bloedverlies. Dus iedere keer als ik wat voel, ren ik naar de wc. Regelmatig verbeeld ik me dat ik bloed voel lopen, gewoon door de onzekerheid, dat je inderdaad denk zou het/wat als het nu weer mis gaat.. Je kunt nu nog niet echt genieten..

Terug
Bovenaan