Januari 2023

Hi dames!
Ik zei toch dat 17/5 onze officiële testdatum was? Ik heb (natuurlijk ?) al getest en hij is positief! ? Toch ben ik nog heel voorzichtig en vind ik het doodeng, maar het lijkt te zijn gelukt... ? 
Dinsdag dus nog een test of drie ? en dan mag ik het ziekenhuis bellen om de uitslag door te geven en wordt er een echo gepland. Dat zal ook een vroege echo zijn, zo rond 7 weken. Pfff. Zou het?
Wat is en blijft het toch onzeker he, voor iedereen! Geniet van deze lekkere zonnige zondag en ik duim voor allemaal mooie echo's binnenkort! ??? 

Wat fijn @mamavanij gefeliciteerd!!

En ook toch heel fijn om de herkenning te lezen van de onzekerheid en de wc bezoekjes.. Inderdaad nog niet echt genieten, maar realistisch als het niet goed gaat dan is dat maar beter nu dan dat er alsnog iets mis gaat zijn met het kindje later in de zwangerschap of zelfs na geboorte.

Ik ga het eind volgende week denk ik toch een vriendin vertellen. Als het niet goed gaat dan ga ik dit toch ook later delen..

Hier een weekend vol afleiding waar de krampjes dan toch ook minder lijken.. wel een verse portie aambeien gekregen (hihi) en dat had ik bij de vorige 2 zwangerschappen ook zo vroeg. Nog steeds helemaal niet misselijk maar meestal pas vanaf 6 weken volgens mij!

Fijne zonnige avond :)

Weer een aantal nieuwe dames, wat leuk! Ik heb dit weekend mezelf proberen zo bezig mogelijk te houden ter afleiding. Vind de echo morgen zo spannend. Ben volgens mijn eigen schatting dan net 6 weken door langere cyclus, benieuwd of ze dan al wat kunnen zien. Ik begrijp echo tegen de 7 weken meestal pas een hartje klopt.
Heb de laatste drie dagen wat minder symptomen dan eerder, hopelijk geen slecht teken. Gisteren een derde test gedaan, knaltest nog dus probeer dat los te laten, al zegt dat waarschijnlijk ook niet veel.  
Door PCOS zo onzeker geweest of zwanger worden uberhaupt ooit zou lukken, nu is dat met hulp gelukkig toch nog snel gelukt (als we alleen het traject meetellen). Ik was echter totaal niet voorbereid op de brok zenuwen die nu het zwanger zijn met zich meebrengt haha. Tis wat. Wel leuk te lezen dat er meer Letrozole dames zijn, ronde 3 lijkt de lucky ronde voor ons hier.

Eerste echo’s

Mamaliessie  17 mei
Radijsje  17 mei
JessieL   17 mei
Jacw      17 mei
Gebruiker219  17 mei
IsaV        18 mei
Cillatje    23 mei
NCY        27 mei
Tikanw   28 mei

Zojuist ook de VK gebeld voor een afspraak. Ik krijg met 7 weken een vroege echo om te zien of het hartje klopt. Rest vd intake komt dan later. Er was eigenlijk geen plek meer, dus daarom alleen de echo dan. Zit bij een kleine praktijk met slechts 2 medewerkers waarvan er maar 1 vroege echo's doet. Ik heb mezelf toegevoegd aan de lijst.

Eerste echo’s

Mamaliessie  17 mei
Radijsje  17 mei
JessieL   17 mei
Jacw      17 mei
Gebruiker219  17 mei
IsaV        18 mei
Cillatje    23 mei
Whatsername 25 mei
NCY        27 mei
Tikanw   28 mei

@Radijsje. Hier ook gespannen, ik ben echt benieuwd.
Gelukkig lekker druk weekend gehad en vandaag een drukke werkdag, dus die is zo voorbij! Ik ben morgen (dag van echo) Als het goed is precies 7 weken, dus misschien net geluk met het Hartje. Volgende week Dinsdag de intake staan, dan dus 8 weken. Hoop Stiekem op dan ook een echo!?
Ik duim voor je op een goede echo morgen!

Ohh haha zit ik net het lijstje te updaten kom ik erachter dat de geupdate versie al gepost is :D LOL
Nou goed ben ik weer bijgelezen :) 
Spannend ook voor jou Mamoetje! 
Hier ook wel veel checken, we hebben wc papier met roze opdruk dat is echt zo'n afrader!! 
Efje, jeetje sushi eten is ook wel echt de meest rottige als je zwanger bent. Wil je het dan nog niet vertellen tegen die tijd?
Garnalen mag je toch ook niet Tikanw? Dat schrok ik van want dat eet ik wel graag eigenlijk.. 

Tikanw, Thanks voor de opbeurende woorden, na 2 dagen zorgen maken kwam de misselijkheid weer helemaal terug. Dus als het nu weer weg gaat dan zal ik er maar van genieten :D lol
Wachten duurt langgggg. Super leuk dat je collega's zo blij waren voor je :) Dat zijn fijne reacties he. Doet een mens goed.
Idd whatsername, dat niks voelen vind ik zorgwekkender :)
Wat goed NCY dat het ook gelukt is! Gefeliciteerd.
Gefeliciteerd mamavanIJ!
Succes voor alle dames die morgen een echo hebben! Fingers crossed :) 
Ik tel ook af naar woensdag! spannend hoor. Mijn symptomen zijn iig weer terug in volle glorie. Merken jullie nog verschil als je rustigere dagen hebt gehad dat het beter gaat? Dus minder symptomen?

Terug
Bovenaan