Januari 2023

Wat gezellig dat het hier steeds drukker wordt!

Hier is de vermoeidheid echt aan hoor, pfoe. Zeker met een kindje die veel aandacht vraagt

IsaV; Wij willen het heel graag pas na de termijnecho vertellen dus dat sushi etentje valt echt niet fijn, maar we zien wel.

Ik heb m’n echo trouwens de 30e. Duurt nog even!

@Radijsje Ik herken me zo in wat je zegt over dat je door je PCOS onzeker was of zwanger worden ooit zou lukken. Ik had precies hetzelfde. En misschien daardoor nu ook nog wel angstiger of het goed blijft gaan. Maar dat we wat meer hulp nodig hadden met zwanger worden hoeft natuurlijk nu niets meer te betekenen.
Wat spannend dat je morgen al je echo op 6 weken hebt. Laat je even weten hoe het gegaan is? ?  

@Allen Ik maak me soms ook druk dat ik nog weinig symptomen ervaar. Ik heb zere borsten en ben soms wat duizelig. Soms wat buikkramp. Oké als ik het zo op een rijtje zet zijn het wel een paar dingen, maar ik ben niet misselijk ofzo. HOE ga ik het volhouden tot die eerste echo haha.. duurt zo lang. 
Wij hebben het wel al aan onze ouders verteld en aan 2 goede vriendinnen. Vanwege ons traject in het ziekenhuis waren zij toch al grotendeels op de hoogte van mijn cyclus en begon het op te vallen toen ik het er een tijdje weinig meer over had. Ook wel fijn om op hen te kunnen steunen. ? 

Wij zijn net terug van de afspraak bij de verkoskundige!
We zijn Iets minder ver dan gedacht. Niet gek want we wisten dan ook niet precies wanneer mijn eisprong is geweest na de mk.
Voor nu geschat op 6w 2d, maar wel een mooi kloppend hartje gezien, dus dat is een hele opluchting! Volgende week hebben de intake en Over 4 weken, 15 Juni hebben we de termijn echo.

Mamaliessie wat een super fijn nieuws! Leuk al die vooruitzichten :) 
Hoe is het bij de rest verlopen?
Hier nog 1 nachtje slapennnnn spannend!

Terug
Bovenaan