Januari 2023

Staan we dan op de parkeerplaats bij de verloskundige. 
SPANNEND!?

@mamaliessie wat fijn een kloppend hartje??

Net thuis....

Het hartje klopt!! ?
Wel iets minder ver ook maar ze kon niet heel goed meten want de baby lag helemaal tegen de wand aan. 
Nu ongeveer 6+4  ipv 7 weken. Maar dat had ik wel verwacht omdat ik weet dat ik een late ovulatie had 

ik ga straks na werk nog op iedereen reageren, wat word ik blij van dit forum haha.
Wij hadden ook een kloppend hartje bij 6 weken 1 dag.
Wat klopt met onze schatting. Probeer nu op werk niet al te blij en opgelucht rond te lopen. So far so good dus.
Over twee weken de volgende echo. Maar voordat ik weer met spanning naar die datum toe ga leven: voor nu heel blij!

Heerlijk jacw en radijsje!
Heel blij voor jullie?

Vragen jullie ook die gratis zwangerschapsdozen aan? Zag nu aldoor reclames voorbij komen. En vanaf wanneer doen jullie dat?

Waaauw fijn al die goede berichten! Wat hebben jullie wel vroege echo's zeg. Hier doen ze bewust pas echt vanaf 7w. Ze plannen dus extra wat later.

Ik vraag de zwangerschapsdozen dit keer niet aan. Vond ze niet fantastisch, mega veel reclame en je ontvangt daarna dus ook veel reclame en telefoontjes ?

Wat fijn al deze positieve berichten en bijzonder dat we er zo een beetje 'bij' zijn. Geniet van het goede nieuws samen!

Ik moet mijn zwangerschap nog aanmelden (morgen 5 weken). Denk ook wel dat ik 'vroeg' mag komen omdat ik een medische indicatie heb en een MA heb gehad in december.

Terug
Bovenaan