Januari 2023

Hoi iedereen!

Ik sluit me ook voorzichtig aan bij jullie. Nu als het goed is 4.5 week zwanger ongeveer en vandaag aangemeld bij de verloskundige. Vanwege MK in April krijgen we een vroege echo en die is gepland op 3 juni. Zou dan ongeveer 7 weken moeten zijn. Vind het echt super spannend!
Leuk om alle berichten te lezen, dan gaat het allemaal toch een beetje leven!

Ook ik sluit mij hierbij aan...
Ik ben waarschijnlijk 5a6 weken. As maandag mijn eerste echo om te kijken of dit ook zo is.  Ik heb al een kindje van 2,5 dus dit word mijn 2e zwangerschap. We zijn er een half jaar mee bezig geweest. Ik heb een onregelmatige cyclus gehad, dus was allemaal een beetje puzzelen, maar het is nu zover. Ik wacht nog even as maandag af, als ik mijn eigen berekening doe ben ik rond 9 januari uitgerekend. Maar zeker weten doe ik het nog niet. 
Ik ben alleen deze keer onzeker, bij mijn eerste zwangerschap had ik meer klachten, en nu niet. 
Veel plassen, pijnlijke tepels (niet de hele dag)en vermoeidheid heb ik nu. Maar tijdens mijn vorige had ik veel last ook van misselijkheid. Dus vandaar mijn twijfel. Maarja niet iedere zwangerschap is hetzelfde! Dus misschien heb ik nu geluk, en kan ik gewoon eten ipv afvallen.... ;) 
Fijn dat er weer een forum is net zoals ik toen had, kan ik toch wat kracht en ideeën uit opdoen. 

Fijne avond! 

Vhs Wat grappig, dan zaten wij vorige keer ook in hetzelfde forum. Jouw kindje is ook van september 2019 toch? Indy ook. Leuk om je weer tegen te komen. 

Succes weer voor degenen die vandaag een echo hebben staan. Ik duim! ? 

Terug
Bovenaan