Januari 2023

Leuk om te zien dat er allemaal goede echo's zijn! Ik moet nog 1.5 week wachten, dan zou ik 8 weken zijn.. tot die tijd is het wel spannend hoor.

Ik heb ook een zoon uit september 2019 grappig.

Symptomen vallen mee tot aan nu, erg moe dat wel. Draai voornamelijk onregelmatige diensten. Vanwege sommige werkzaamheden heb ik het al in vertouwen moeten vertellen op het werk. Verder de hele dag zon raar gevoel in mijn buik. Niet echt misselijk maar ook weer wel hahah

Fijn IsaV!
Ben je nu ook voor jezelf wat meer gerust gesteld? Hopelijk kun je nu iets meer genieten?

Xxmanonxx kreeg je leuke reacties op je werk?
ik draai gelukkig geen nachtdiensten wel slaapt diensten. Maar dat waren aankomende 2 maanden maar 2. Dus dat red ik wel .
Al word mijn onderbuik echt wel dikker s avonds vooral! Dus weet niet hoe lang ik dat kan verbergen.

Ik herken wel wat je bedoel met dat misselijk en gevoel in je buik zo voel ik me ook een beetje.
Voornamelijk s ochtends spugen en over de rest van de dag misselijk gevoel. En een rare buik soms wat gevoelige buik lichte krampjes enzo.
Ook mijn onderrug is gevoeliger dan normaal.

Grappig dat ik weer mensen tegenkom uit de groep september 2019! Gezellig weerzien ?
Dat is echt toeval zeg. Ik heb enorm last van vermoeidheid, ..... Na een werkdag kan ik normaal nog even ertegenaan tot savonds laat. Maar nu val ik nu al bijna neer (het is dat ik nu typ en jullie verhalen lees, want anders..) heel gezellig voor mijn zoontje ?
Verder isijn buik niet normaal opgezet. Gelukkig is dat nu, en niet overdag al.... Werk ook onregelmatig. Maar vooral dagdiensten, dus dat valt gelukkig mee! Ik moet 2 weken werken en dan 3 weken vakantie en daarna ga ik langzaamaan iedereen wat vertellen... Want in de zorg is het ook niet altijd makkelijk als je zwanger bent....
Fijn dat er tot nu toe goede echo's zijn voor iedereen! Hopelijk blijft dit zo ☺️

Fijne avond 

Tikanw, alleen mijn chef heb ik het moeten vertellen. Maar hij was blij voor mij. Slaapdiensten moet te doen zijn! Ik heb met 8 weken echo daarna vakantie en dan nog 3 nachten. Dan ga ik de nachten uit. Pas mijn werkbroek dan denk ik ook niet meer hahaha, wordt nu al strakker. Gaat met de 2e echt sneller! M'n borsten zijn ook alweer een cup gegroeid. Dat wordt nog wat.

Wat doen jullie tegen de misselijkheid. Ik was bij m'n eerste tot week 18 misselijk en overgeven. Veel geprobeerd maar misschien hebben jullie DE tip.

Ik heb altijd een pakje crackers naast mijn bed liggen. Maar dat helpt de ene keer wel en andere keer niet.
Helaas blijft die misselijkheid vaker wel dan niet eigenlijk over de hele dag meestal in de ochtend heviger.
Ik merk vooral als ik brood eet dat ik meer moeite heb. Dus ik eet s ochtend meestal volkoren beschuit nu. En dat lijk ik beter te verdragen.

Die opgezette buik herken ik ook heel erg en de borst-groei! Nu al inderdaad... ?
Bij mij begint de misselijkheid nu ook te komen. Ik vind de parfum van m'n collega vandaag ineens echt niet te harden. ? Ik heb ook overal een pakje van die Lu crackertjes bij me. Hopelijk is dat voldoende... Ben bij m'n dochtertje nooit echt super misselijk geweest gelukkig, maar wel heel de dag weeïg of dat het hoog zit ofzo. Hopelijk blijft het deze keer daar nu ook een beetje bij.
Ik had vanmorgen maar weer een test gedaan (serial tester hier ?). Vóór mijn dochtertje hadden we een miskraam en het steeds donkerder worden van die streep geeft me nog iets van bevestiging ofzo. Kan niet wachten tot de echo... ?

Terug
Bovenaan