Januari 2023

Ook ik sluit mij toch even hier aan! Ik had mij aangesloten bij het forum december 2022. Vandaag eerste echo gehad maar de uitgerekende datum is nu 2-1-2023. We hadden een goede eerste echo met mooi kloppend hartje

Vervelend die misselijkheid. Steeds kleine beetjes eten hielp mij de vorige keer wel wat telkens een gevulde maag, maar was niet extreem misselijk. Ik heb het telkens zó warm.. niet te doen. Zweten ook. Heb het normaal altijd koud! Bij mijn zoon had ik het juist erg koud.

Vandaag aangemeld en werd gelijk gebeld door dezelfde verloskundige als die me na de missed abortion begeleid heeft, super lief. Me gerust gesteld dat ik geen hogere kans heb dat het weer fout gaat en de spanning besproken. Ze heeft ook zo snel mogelijk met 7 weken de echo gepland: 3 juni sochtends! Zo spannend, nog 2 weekjes!!

Dat is fijn nieuws Marloes!

Spannend mamoetje! Wat fijn dat je VK je zo heeft proberen te gerust te stellen!

Wat doen jullie tegen die krampjes? Het is op dit moment echt wel flinke menstruatie krampen om het even te vergelijken. Voel me echt een beetje naar erdoor.
Het is echt niet de hele tijd. En ik weet ook echt wel dat het groei is en misschien darmen. Alleen het maakt ook echt super onzeker. Gisteravond al de hele tijd met pittenzak gezeten. Maar dat word zo op mijn werk een beetje lastig ?

@Tikanw lastig hè die krampen. Ik weet wel vrijwel zeker dat het mijn darmen zijn. Na wat lucht te laten ontsnappen of een grote boodschap is het ook even weg hihi. Wellicht eens kijken of je met bepaalde voedsel minder last krijgt? Verder niet veel tips helaas maar wel herkenbaarheid. En afleiding werkt hier wel heel goed!

Hier juist echt extreem vermoeid en een opgeblazen gevoel. Hoop dat het binne een paar weken minder is. Want ik kan zo mijn zoontje van 2 (bijna 2  28 mei) niet de aandacht geven die hij nodig heeft en verdiend?

Oh hier ook wel echt onzekerheid. Op wat vermoeidheid na voel ik me best prima. Vorige keer voelde ik het echt aan m'n borsten en was ik al misselijk. Zegt niet per se iets natuurlijk, maar zo vervelend dat je dan gaat liggen malen.
Nog 1.5e week tot de echo ?

@efje ik had in mijn vorige zwangerschap ook echt last van mijn borsten en nu helemaal niet. Vandaag een goede echo gehad en de verloskundige zei ook elke zwangerschap is zo anders dus het zegt allemaal niks :)

@Mar loes Ja is ook zo, ik weet het goed maar gaat toch door je hoofd heen. Stiekem ben ik gewoon blij als we eens 5/6 weken verder zijn, ietsje meer zekerheid. Fijn dat je een goede echo gehad hebt zeg!

Terug
Bovenaan