Tikanw, ja ben echt veel meer gerustgesteld. Vooral omdat ze zegt dat het nu al 90-05% kans is dat het goed blijft gaan.
Dat opgeblazen gevoel gaat wel weg zeiden ze bij mij in het ziekenhuis en dan zie je niet meer zoveel. Bij 12 weken ofzo. Ik hoop dat bij jou het spugen snel over is dat lijkt me toch zo naar!
Ik heb die krampjes niet dus weet niet zo goed wat je eraan kan doen. Sowieso gezonde dingen eten denk ik, niet teveel rauw voedsel omdat het moeilijker verteerd? Ik verzin zo maar wat. En idd gewoon lucht vrij laten
als het nodig is.
Vhs, wat fijn je vakantie om naar uit te kijken en het dan vertellen is ook echt heel leuk
Lastig dat je zo moe bent wel. Hopelijk is dat snel beter voor je.
Manon, fijn dat je dan geen nachten meer moet doen. Dat zal wel zwaar zijn. Hier ook zo ongeveer een cup grotere borsten. Mijn vriend vindt het niet erg
Ik zei tegen hem, geniet er maar van want straks is er vast niet meer veel van over haha.
De misselijkheid is bij mij wel ver over nu al. Ik heb ook wel altijd crackers naast mijn bed en zorg dat ik altijd wel iets te eten bij heb en regelmatig wat eet.
MamavanIJ, wat fijn dat je test steeds donkerder wordt! Ik heb maar 1x getest haha heb die drang nooit zo gehad eigenlijk. Maar als je dat wel hebt zou ik gewoon blijven testen hoor! Als je dat gerust stelt.
Gefeliciteerd Mar loes! Wat fijn he zo'n kloppend hartje. Ik vond het echt wonderlijk wat er allemaal al op en aan zit.
Mamoetje, wat fijn dat je dezelfde VK hebt nu. Dat is echt heel lief. Succes nog met wachten! Duurt zo lang he..
Nu je het zegt, ik heb het ook best veel warm ja. Terwijl normaal ben ik best een kouwelijk persoon.
Jacw, niet te streng voor jezelf hoor. Jij bent ook belangrijk en als jij niet eerst voor jezelf zorgt kun je ook niet voor je zoontje zorgen. Hopelijk betert het snel voor je! Voor nu gewoon even accepteren en misschien uitleggen aan je zoontje? Ze begrijpen al zoveel op hun leeftijd.
Efje, wat spannend he dat wachten! Volgens mij kan elke zwangerschap weer helemaal anders zijn. Probeer ook een beetje te genieten alvast
Gefeliciteerd BiancaVosje!
Succes nog met wachten Gebr219! Lekker rusten als het kan.
Hier gaat het goed, weinig misselijk meer en voel me eigenlijk heel prima. Aftellen naar volgende week dan gaan we het al aan onze familie vertellen. Zo leuk!