Januari 2023

Er zijn aldoor al lichte krampen in mijn buik geweest. Dus het verschil voel ik niet in ieder geval.
Heb ook nog steeds ontzettend gevoelige borsten. En net met afvegen was het echt maar minimaal. Hoop dat jullie gelijk hebben❤️??
En ik bespreek het vanavond sowieso.

Net terug van de verloskundige. Ze zegt dat het alle kanten op kan 50/50
En dat we op een goed moment de echo hebben. Zaterdag 28 mei. Als we dan een sterk hartje zien kloppen dan zou dat heel mooi wezen.
Tot nu toe is het heel minimaal nog steeds bruinverlies. Dus hoop echt dat het goed gaat.

Tikanw wat een extra spanning er nog bij. Ik denk aan je en duim voor je! Ik hoop dat de 28e snel mag naderen met goed nieuws.
Zelf voel ik me na een hele rustige 6e week nu behoorlijk zwanger qua kwaaltjes. Last van enorme vermoeidheid. Ik hou me op werk nauwelijks overeind en ga na het eten al naar boven en leun qua huishouden volledig op mijn partner. Wordt meer dan 10 keer wakker snachts, kan al meerdere nachten niet doorslapen. Ik schrik hier wel een beetje van, al voel ik me tegelijkertijd een aansteller zo pril zwanger.
Tevens vlagen van misselijkheid (nog net zonder spugen) en bepaalde geuren kan ik niet meer hebben.
Twijfel in hoeverre deze mate vermoeidheid normaal is, of dat ik de huisarts/gynaecoloog toch even zou moeten bellen om eventueel bloed te laten prikken wegens mogelijke tekorte ergens.....wat denken jullie? Weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Voel me even niet meer mezelf, al vind ik het nog steeds een mooi wonder zwanger te zijn.
Wilde met mijn directe cirkel vertellen wachten tot we ruim over de 12 weken waren. Zodat onze naasten/ouders niet onnodig met ons in spanning zouden zitten deze eerste weken en we nog even geen bemoeienissen zouden hebben. Begin dat nu stiekem toch wel lastiger te vinden. Ik zit al regelmatig op mijn tong te bijten haha. Volgende echo nog even afwachten, dan kijken hoe we erin staan.
Heb een paar dagen niet meer gepost wegens vermoeidheid, maar ben wel blijven meelezen. Fijn deze plek waar we onze ervaringen kunnen delen. 

[quote quote=10558759]Net terug van de verloskundige. Ze zegt dat het alle kanten op kan 50/50
En dat we op een goed moment de echo hebben. Zaterdag 28 mei. Als we dan een sterk hartje zien kloppen dan zou dat heel mooi wezen.
Tot nu toe is het heel minimaal nog steeds bruinverlies. Dus hoop echt dat het goed gaat.[/quote]Oh jeetje dat moet spannend zijn. Ik duim voor je voor een goede echo Zaterdag!
Bij de eerste heb ik tot de 10 weken tussentijds gebloed, daarna hield het vanzelf op. Ik hoop dat dit voor jou ook geldt, we wachten in spanning af!

Vannacht echt een rot nacht gehad. Slaap sowieso altijd al slecht maar nu was dramatisch. Blij dat ik vrij ben vandaag.
1 bruin sliertje nog gehad met afvegen vannacht. En nu ziet het gewoon doorzichtig ?? hopelijk blijft het zo.

Flink gespuugd vannacht was weer zo misselijk. En die krampjes zijn denk ik echt bandenpijn en darmen aangezien het weg was nadat ik naar de wc was geweest en ook nog gespuugd had. Hele lichaam doet zeer door dat stomme spugen?

Bedankt allemaal en fijn dat ik gewoon het hier even kwijt kan!❤️

Terug
Bovenaan