Januari 2023

Super opgelucht! We hebben een sterk kloppend hartje gezien. Was een dagje verder volgens de meting dan ik dacht! 7.6weken
We hebben 15 juni de termijnecho. Dan ben ik rond de 10.3 weken.

Wat een fijn nieuws Tikanw! Kun je weer opgelucht ademhalen en doemscenario's uit je hoofd zetten. 

Lenas herkenbaar, al mocht ik met 6 weken gaan, volgende met 8. Die twee weken ertussen duren mij nu al te lang

Wat fijn nieuws! 

Elke dag is te veel. Eigenlijk is het een nieuw wachtbankje elke keer ? Ik probeer het voordeel er maar van in te zien dat als het op 8 weken goed is dat meer zegt als met 6. Met fijn dat jij met 6 én 8 mag Radijsje! Hopelijk vliegt de tijd een beetje.

Fijn dat je een mooi kloppend hartje gezien hebt!

Pfff herkenbaar dat wachten.. Dagen kruipen voorbij dan. Ik mag maandag, maar eigenlijk begint het wachten daarna weer opnieuw haha. Weet nog van de vorige keer dat de opluchting na de eerste echo alweer snel omsloeg in weer onzekerheid tot de termijnecho ?

@radijsje heeeel herkenbaar, ik heb de eerste echo ook bij 6,5 week gehad en volgende heb ik volgende week bij 8,5, maar die 2 weken duren zoooo lang ja ?

En de onzekerheid die sommigen benoemen herken ik ook echt wel, ondanks het kloppende hartje de vorige echo

[quote quote=10559702]Super opgelucht! We hebben een sterk kloppend hartje gezien. Was een dagje verder volgens de meting dan ik dacht! 7.6weken
We hebben 15 juni de termijnecho. Dan ben ik rond de 10.3 weken.

[/quote]Wat super fijn Tikan!
Dat zal een hele opluchting zijn geweest.
Nu weer wachten tot de volgende echo, ook weer heel spannend!

Volgens mij hebben we nu alweer met 3e een echo op 15 Juni, toevallig!
Hopelijk blijft het goed gaan en hebben we op 15 Juni de volgende mooie echo!

Dat zou leuk zijn mamaliessie allemaal een mooie echo!
Ik moet weer pas einde van de dag de 15de.
Hoe ver was jij nu precies? Ik volgens de echo vandaag 8 weken

[quote quote=10559821]Dat zou leuk zijn mamaliessie allemaal een mooie echo!
Ik moet weer pas einde van de dag de 15de.
Hoe ver was jij nu precies? Ik volgens de echo vandaag 8 weken[/quote]Dat is minder zit je de hele dag in spanning te wachten tot je naar de echo mag.. Wij mogen om 12u, dus gelukkig lekker betijds!
Ik heb afgelopen dinsdag tijdens de Intake nog een echo gehad en volgens die echo ben ik morgen 8 weken!

Terug
Bovenaan