Januari 2023

TIKANW
Jeetje dat is echt shit bovenop alle spanning
Ik moet zeggen dat ik ook echt een stuk onrustiger slaap. Mijn man zegt dat ik veel meer lig te woelen in bed.
En sinds twee nachten wordt ik ook misselijk wakker snachts. Dan helpt het wel om wat te drinken. Laten we hopen dat je zaterdag een mooi en sterk hartje ziet kloppen.

Ik heb gister wel mijn manager ingelicht omdat ik met momenten best zwaar werk moet doen. Die was gelukkig heel enthousiast en zei ook meteen dat de kleine en ik voor alles gaan en ik goed op mezelf moet letten en als dingen niet meer gaan dat ik dat meteen aan moet geven en dat we dan naar oplossingen kunnen zoeken.

Wat een fijne reactie cillatje van je manager!
Ik doe ook bewust de wat zwaardere bewoners even niet nu.

Ja juist als ik wat ga drinken als ik misselijk ben komt het er meteen uit. Fijn dat het voor jou wel helpt.
Ik heb crackers bij mijn bed liggen maar om nou om 2 uur crackers te gaan eten vind ik ook weer niet zo lekker.
Morgen een slaapdienst op het werk daar zie ik wel tegen op ook.

Tot nu toe nog steeds geen bruinverlies?? Dus heb wel weer een klein beetje goede hoop dat het misschien meevalt!

Tikanw  Hopelijk blijft het hier bij, maar lijkt me inderdaad schrikken. Ik duim mee dat zaterdag alles goed is.

ik heb zeg zojuist mijn eerste echo gehad en we zagen een mooi kloppend hartje. Volgens mijn eigen berekeningen met ovulatietesten zou ik vandaag exact 7 weken zijn, volgens de echo 6+5. Uitgerekende datum zou dan 13 januari ipv 11 januari zijn.
Over 3 weken mag ik weer voor een echo, op 15 juni. Spannend weer! Maar voor nu ben ik echt even blij. 

Vandaag mijn eerste echo gehad! Ik zou eigenlijk as vrijdag gaan maar ik hield het niet meer van de spanning. Na een zwaar fertiliteitstraject kon ik het maar moeilijk geloven dat het nu écht zo ver was. Had ook best wat last van krampen in mijn buik. En gisteren een zwangerschapstest gedaan die ineens een veel lichter 2e streepje aangaf. ? Heel stom dat ik het mezelf aandeed, die test had ik beter niet kunnen doen. Ik zat zo in de stress daarna! Maar toen ik even later weer testte was hij gelukkig weer iets donkerer. Na overleg het met ziekenhuis mocht ik vandaag al komen wat heel fijn was.
We zagen een mooi kloppend hartje! ? Ik ben op 6w en 4d geschat, precies was ik zelf ook dacht. Uitgerekend op 14 januari. We zijn zoooo blij?. Nu hopen dat alles goed blijft gaan. Ze zijn ontzettend lief in het ziekenhuis, ik mag de komende maand elke woensdag even komen voor een korte echo. Dit stelt mij toch iets gerust. Ik kon sinds onze positieve eerste test nauwelijks meer slapen van de stress. ? En ik heb nu geen testen meer, daar stop ik zeker mee.
Foto van de echo: https://ibb.co/12N0vwB

Fijn weer, de goede echo's! ?
Ik heb nu tot en met 2e Pinksterdag vakantie en volgende week nog even een midweekje eruit en daarna mogen wij ook eindelijk voor een echo. Spannend!
Eerst maar eens lekker even eruit en genieten met onze dochter. Heb er zin in, beetje afleiding.

@Tikanw wat onwijs spannend. Ga heel hard duimen voor morgen voor je!

@NCY @Whatsername gefeliciteerd met de goede echo's. Zo fijn dat jullie gerust zijn gesteld!

Hier nog 1 week wachten tot de eerste echo.. Heb ineens veel last van spierpijn (buik bovenbenen en liezen) over mijn lichaam en ben moe (ook van het slechte slapen hihi). Verder geen last van borsten, niet misselijk.. het gaat een lange week worden en maak me echt veel zorgen!

Mamoetje Hier ook alleen moe eigenlijk. Soms zou je willen dat je meer "last" had, al is dat ook niks. Maar een beetje bevestiging zou fijn zijn, toch? ☺️ Houd moed hoor! En vertrouw op je lichaam (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan, I know ?).
Ik ben overigens wel heel moe, maar aan de andere kant ook steeds al om 5:30 uur wakker en niet vanwege de peuter deze keer. ? Ik slaap met een smartwatch om maar sinds ik weet dat ik zwanger ben slaap ik veel minder diep en een hogere hartslag. Dus nogal onrustig. Slechter slapen als de baby er is? Begint gewoon nu al! ?? 

Tikanw: ik duim dat je goed nieuws krijgt vandaag!
Ze hebben bij mij de eerste echo pas op 8 weken gepland. Ik zie nu even niet hoe ik dat ga volhouden. Ik hou het nu al niet meer en ik zit nog niet eens op 5 weken. Je denkt wat maakt die ene week uit. Maar na een MA wil je gewoon weten of het goed zit ? 

Terug
Bovenaan