Januari 2023

Ik ben ook weer terug van weggeweest. Had even een weekje vakantie, maar wel mega druk haha.
Ohh wat een spannende dingen lees ik allemaal! Tikanw ik hoop zo dat alles in orde is. Yes lees nu dat alles goed is! Wat een opluchting moet dat zijn. :) Super fijn voor jullie.
Wat fijn weer zoveel goede echo's! 
Succes voor degene die deze week mogen gaan voor de echo. 
Hier alles verder prima, vrijwel geen klachten meer en vandaag intake gesprek bij verloskundige. 
13 juni de termijn echo.
Het vertellen aan de familie was echt super leuk. Iedereen was mega enthousiast en de meeste hadden het niet verwacht. :) 

[quote quote=10559922]Ik ben ook weer terug van weggeweest. Had even een weekje vakantie, maar wel mega druk haha.
Ohh wat een spannende dingen lees ik allemaal! Tikanw ik hoop zo dat alles in orde is. Yes lees nu dat alles goed is! Wat een opluchting moet dat zijn. :) Super fijn voor jullie.
Wat fijn weer zoveel goede echo's! 
Succes voor degene die deze week mogen gaan voor de echo. 
Hier alles verder prima, vrijwel geen klachten meer en vandaag intake gesprek bij verloskundige. 
13 juni de termijn echo.
Het vertellen aan de familie was echt super leuk. Iedereen was mega enthousiast en de meeste hadden het niet verwacht. :) 
 [/quote]Wij hebben ook 13 juni de termijnecho! Fijn dat iedereen zo enthousiast reageerde :)

Ik heb het lijstje even geupdate :) met uitgerekende datums die ik kon vinden.  

Mamaliessie  17 mei ❤
Radijsje  17 mei ❤
JessieL   17 mei ❤
Jacw      17 mei ❤ ❤
Gebruiker219  17 mei ❤
IsaV        18 mei ❤ 1 januari 2023
Mar loes 19 mei ❤ 2 januari 2023
Cillatje    23 mei ❤

Vhs 23 mei    ?

Whatsername 25 mei ❤ 13 januari 2023
NCY        27 mei  ❤ 14 januari 2023

Tikanw   28 mei  ❤

Efje 30 mei
FvS 3 juni
Mamoetje 3 juni
MamavanIJ 8 juni
BiancaVosje 29 januari

Hee, ik ben net een echo gehad. Geen kloppend hartje. Ik weet even niet wat ik moet schrijven, we hebben veel verdriet... veel succes en plezier met jullie zwangerschappen.

Groetjes x

XxManonxx wat een verdrietig nieuws! Echo's zijn heel spannend, je houdt ergens in je achterhoofd rekening met slecht nieuws, maar als het dan echt gebeurd overvalt het verdriet je. Heel veel sterkte, zorg goed voor jullie zelf de komende tijd. Ik denk aan jullie. 

IsaV Mijn uitgerekende datum staat nu op 8 januari.14 juni afspraak bij de VK om nipt en evt andere dingen nog te bespreken! Mijn volgende echo is 15 juni termijnecho. Ik blijf bij het echo centrum. Apart van de verloskundige. De apparatuur is bij het echocentrum beter. Dus de afspraken zijn wel steeds apart.

Fijn dat je even lekker weg bent geweest! Leuk dat iedereen zo reageert. En dat niet verwachten dat horen we bij ons ook heel vaak! Vooral omdat onze zoon al 7 is. Kreeg ik wel veel de vraag of het gepland was ondanks dat ze het leuk vonden.
Ik wacht nog even de termijnecho af en dan licht ik mijn zusje en schoonzus/zwager pas in.

Terug
Bovenaan