Januari 2023

Hi allemaal! Ik zie dat de topic al een tijdje loopt en heb wat terug gelezen! Hier ook uitgerekend in januari, zoals het nu lijkt 8 januari:) zwanger van mijn eerste kindje en vandaag een mooie echo gehad met 8 weken!! Super blij, en leuk om iedereen te volgen❤️

Goedenavond dames 
Heb laatst een vitaliteitsecho gehad, maar het zag er allemaal nog te klein uit om te kunnen zeggen wanneer ik uitgerekend ben. Wel zag ze een kloppend hartje. Ze dacht dat ik rond de 5,5 a 6 weken was, maar ze wilde 7 juni bij het intakegesprek nog een keer een echo zodat we het dan kunnen zien, dan zou ik 8 a 9 weken zijn.( Denk ik dan)
Dus even afwachten.. ik ben echt ontzettend moe zeg, ik ga ook gelijk bloed prikken want heb het idee dat het niet normaal is hoe moe ik ben. De dag begint vermoeid en savonds als ik mijn zoon van 2,5 op bed leg dan ga ik zelf ook slapen ? ik heb dit eerder niet zo erg gehad met de vorige zwangerschap.
Succes allemaal en ik wacht het even af tot 7 juni. Fijne avond allemaal 

[quote quote=10559977]Ik heb het lijstje even geupdate :) met uitgerekende datums die ik kon vinden.  

Mamaliessie  17 mei ❤
Radijsje  17 mei ❤
JessieL   17 mei ❤
Jacw      17 mei ❤ ❤
Gebruiker219  17 mei ❤
IsaV        18 mei ❤ 1 januari 2023
Mar loes 19 mei ❤ 2 januari 2023
Cillatje    23 mei ❤

Vhs 23 mei    ?

Whatsername 25 mei ❤ 13 januari 2023
NCY        27 mei  ❤ 14 januari 2023

Tikanw   28 mei  ❤

Efje 30 mei
FvS 3 juni
Mamoetje 3 juni
MamavanIJ 8 juni
BiancaVosje 29 januari[/quote]23 mei hebben we een positieve echo gehad met een kloppend hartje en op dat moment precies 7 weken... Wat betekent dat de uitgerekende datum op 9 januari uitkomt.

Goedeavond!

Hier net om 19u de echo gehad, een mooi kloppend hartje te zien. ? Zag er allemaal prima uit, maar toch weer gespannen tot de volgende echo! Ben waarschijnlijk nu precies 7 weken.

Zijn er dames die het leuk vinden om via een groepsapp te kletsen? Ik vind een forum altijd wat onhandig qua reageren op elkaar. Mocht je t leuk vinden mail dan even je nr naar
Januaribaby2023@outlook.com
Later aansluiten kan uiteraard ook!

Liefs!

@vhs ik herken de vermoeidheid heel erg. Op werkdagen kan ik mijn dag amper volhouden en val ik eigenlijk na het eten op de bank al in slaap. Ik ga daarom ook meteen nadat ons zoontje op bed ligt ook slapen. Nu herken ik dit wel wat van mijn vorige zwangerschap. Verder is mijn ijzerwaarde wel laag , zijn ze voor de zwangerschap achter gekomen. Dus ik slik op dit moment nog wel ijzertabletten.

Heel veel sterkte Manon! Ik weet dat het echt voelt als een klap! Geef jezelf rust en ruimte. 
Ik sta niet op de lijst maar zal op de gaan jan/feb ergens zitten.  Ik zat de vorige keer ook in een whatsapp groepje maar ik heb nu het idee dat ik echt veel later ben dan de rest, iedereen zit begin jan. Dat is lastig meepraten nu merk ik!

[quote quote=10559984]Hee, ik ben net een echo gehad. Geen kloppend hartje. Ik weet even niet wat ik moet schrijven, we hebben veel verdriet... veel succes en plezier met jullie zwangerschappen.

Groetjes x[/quote]Wat een vervelend nieuws Manon! Niet waar je op hoopte.. Heel veel sterkte samen!

Terug
Bovenaan