Januari 2023

Mamaliessie  17 mei ❤
Radijsje  17 mei ❤
JessieL   17 mei ❤
Jacw      17 mei ❤ ❤
Gebruiker219  17 mei ❤
IsaV        18 mei ❤ 1 januari 2023
Mar loes 19 mei ❤ 2 januari 2023
Cillatje    23 mei ❤ 9 januari 2023Vhs 23 mei  ❤
Whatsername 25 mei ❤ 13 januari 2023
NCY        27 mei  ❤ 14 januari 2023
Tikanw   28 mei  ❤ 8 januari 2023
Gebruiker147 30 mei ❤ 8 januari 2023
Efje 30 mei ❤
FvS 3 juniMamoetje 3 juniMamavanIJ 8 juniBiancaVosje 29 januari

Tikanw, leuk is dat he die verbaasde gezichten :) 
Succes met wachten nog Vhs, wel al goed nieuws dat je het hartje al zag kloppen! Wat vervelend van de moeheid. Idd altijd goed om het even te laten nakijken.

?‍♀️hier ook zwanger van de 1e.. ik ben 32 jaar en 12 januari uitgeteld ? kan nu al niet meer wachten!..
Ik vind het vooral lastig dat ik nog moet wachten met het kamertje inrichten ?
Vraagje.. wanneer hebben jullie het vrienden en familie verteld?

Gebruiker291 wij hebben het nog niemand verteld. We vinden het zelf heel spannend of alles goed blijft gaan en willen onze naasten die spanning liever besparen. Om dan als er meer zekerheid is, met blijdschap te vertellen. Ze kunnen hun blijdschap dan ook meteen met andere delen zonder te hoeven stilhouden. Het zal aan beide kanten het eerste kleinkind zijn.
Vind het soms wel lastig om nog even niks over mijn symptomen ed los te laten aan mijn moeder als ze vraagt hoe mijn dag is en zo haha.

XxManonxx Wat verdrietig! ? Heel veel sterkte voor jullie!
Gebruiker291 Wij hebben het een aantal mensen al wel verteld, paar vrienden en wat familie, omdat zij bekend zijn met ons traject (IVF). Voor de rest weet ik nog niet of ik na de echo, als deze goed mag zijn, nog heel lang ga wachten met vertellen. We zijn zo blij dat het ons nog een keer gegund is dat we het graag willen delen. Maar eerst even afwachten tot na de echo, dat sowieso.
Ik weet ook niet of ik het tegen die tijd nog stil kan houden vanwege de buik eigenlijk. ? Zit nu iets over de 6 weken en alles zit strak en de buik begint al op te bollen. Is dat normaal bij een tweede? ??‍♀️

Hier hebben we het ook nog niemand verteld. Ik denk dat we nog 1 echo afwachten en dan onze ouders. De rest pas met 12weken. Het is wel lastig om het stil te houden hoor!

@MamavanIJ ; Hier heb ik dus ook last van! Bij de eerste kreeg ik echt pas rond de 16 weken een 'buikje'. Nu iets meer dan 8 weken op weg, broeken krijg ik niet meer dicht, en t-shirtjes die wat oversized zijn beginnen bij de buik ook al strakker te zitten. Ik heb het een collega verteld, en die zei gister ook dat je echt al een buikje begint te zien.
Dus ik hoop dat ik het gewoon tot de 12 weken geheim kan houden, maar ben er bang voor!

Heel herkenbaar hoor van dat buikje.
Hier ook echt soms moeite met broeken.
Sochtends gaat t nog wel. Maar s middags zitten ze dan echt niet lekker meer.
Heb van de week maar een zwangerschapsjeans besteld bij hm. Die was flink in de sale. En die had ik gisteren binnen. Zat meteen zoveel beter dan mijn high waist jeans!

Terug
Bovenaan