Januari 2023

Heel spannend gebr699! Veel succes met wachten op de echo. 
PeggyLove, wat een super leuk idee! Ik kom ook uit brabant :) 

@XxManonxx wat enorm verdrietig voor jullie. Heel veel sterkte!
@FvS hoe was het bij jou vandaag??

Hier vandaag de echo gehad en een krachtig kloppend hartje!! Wat een enorme opluchting na de missed abortion in december. Ik moest even flink traantjes wegpinken en ontladen van de spanning op het echobed. De echoscopiste was gelukkig super lief. 7 weken vandaag maar heb 27 juni de termijnecho om dat precies te bepalen (10,5e week).

En ze zag dat mijn darmen onrustig waren dus dat verklaart mede alle buikpijn.

Hopelijk schiet ik niet te snel weer in de spanning en blijft dit positieve nieuws de boventoon voeren :)

Jeetje weer een paar dagen niet gekeken en meteen een hoop nieuw leesvoer... Zie dat er een paar dames uit Brabant komen miss is het wel leuk om te kijken waar we allemaal vandaan komen? Ik kom uit Kerkrade (zuid Limburg)

Even een paar daagjes weg geweest... 
Even een kleine update. 
Vandaag 9+1 en dus waarschijnlijk uitgerekend op 6 januarie. 14 juni de termijn echo en 28 juni de 13 weken echo. 
Ben ik de enige of begint bij jullie je buik ook echr zicbtbaar te worden?? .dit is mijn 2e zwangerschap maar bij mijn 1e was dat echt pas rond de 14 a 15 weken. 

[quote quote=10561568]Jeetje weer een paar dagen niet gekeken en meteen een hoop nieuw leesvoer… Zie dat er een paar dames uit Brabant komen miss is het wel leuk om te kijken waar we allemaal vandaan komen? Ik kom uit Kerkrade (zuid Limburg)[/quote]

Noord brabant - eindhoven

[quote quote=10561573]Even een paar daagjes weg geweest... 
Even een kleine update. 
Vandaag 9+1 en dus waarschijnlijk uitgerekend op 6 januarie. 14 juni de termijn echo en 28 juni de 13 weken echo. 
Ben ik de enige of begint bij jullie je buik ook echr zicbtbaar te worden?? .dit is mijn 2e zwangerschap maar bij mijn 1e was dat echt pas rond de 14 a 15 weken. [/quote]Nee hoor je bent niet de enige waarvan de buik groeit.
Hier mijn 3e zwangerschap... Maar het gaat hard. Bij mijn eerste begon met 14 weken een klein bolletje te ontstaan. Bij mijn tweede werd het met 8 weken langzaam zichtbaar maar nu werd het al met 6/7 weken zichtbaar dat er gespeculeerd werd door familie en vrienden. Het is nu een stuk moeilijker om te verbergen 16 juni hebben we de termijn echo. Als die in orde is kunnen we het de weide wereld ingooien en hoef ik niets meer te verbergen ?

Terug
Bovenaan