Januari 2023

Hier ook!
29 maart eerste dag van laatste menstuatie. Zelf uit gerekende datum is 3 januarie. Vandaag helaas wel wat bloed verloren maar de verloskundige zei zolang het maar een beetje is en ik geen krampen krijg. De kand groot is dat het gewoon goed gaat. 17 mei de eerste echo ben dan 7 weken zwanger. 

Tikanw,
Vandaag alleen bruine afscheiding gehad . Dus denk gewoon oud bloed van gister??‍♀️
Bij mijn zoontje heb ik toen ook af en toe gebloed van week 6 t/m week 9 dus ik probeer gewoon positief te blijven.

Hi,
Gefeliciteerd! Wat super leuk. Ik ben zelf 3 mei erachter dat ik zwanger ben en is dan van de 3de. Me jongste is bijna 4 jaar en me middelste is 8 jaar en dan nog een bonus dochter van 14 jaar. Lijkt me leuk om te kletsen hier. Hoe voel je je ? Ben je al
Misselijk en heb je zere borsten ?

Hallo, hier 3 april laatste menstruatie gehad. 4 dagen overtijd en had een hele duidelijke test. 8 januari uitgerekend van ons eerste kindje!! Goed beroerd en lekkere kwaaltjes

Liefs cynthia

Tamzy ook jij van harte gefeliciteerd.

Hier enorm zere borsten, ze passen inmiddels ook nauwelijks meer in mijn bh's.
Verder met vlagen misselijk, godzijdank want bij de jongste heb ik me zo beroerd gevoeld hoopte dat dit niet nog eens zou gebeuren tot nu toe gelukkig niet. Was ook niet erg handig geweest met al 3 kids in huis.
Verder ben ik wel ontzettend emotioneel, kan om alles janken. gister heb ik tijdens een serie om een emotioneel stukje keihard zitten janken. En mijn man heeft me tot buikpijn toe zitten uitlachen ?
En zo enorm moe, moe en nog eens moe. Wat ik wel weer herken van mijn eerste zwangerschap. En wat ik veel liever heb dan misselijk zijn.

Maar al mogen we hier absoluut niet klagen.

Haha fijn he die emotionele buien! Gelukkig heb ik die pas 1x gehad.

Hier ook pijnlijke borsten. Ik hoop alleen niet dat mijn borsten te veel gaan groeien. Vind het nu al een ramp om een beetje normale betaalbare bh's te vinden! (F cup)
Ook heb ik ontzettend last van mijn onderrug en boven benen.. Hoop echt niet dat dit mijn bekken al zijn. Daar had ik de vorige zwangerschap amper last van. Alleen op het laatste maar goed dan waggelt bijna elke zwangere vrouw?.
Heb voor de zekerheid al wat oefeningen gevonden en die ga ik zo ff uitproberen. En hopelijk werkt dat.

Spugen doe ik nu elke ochtend en zo nu en dan over de dag een vlaag misselijkheid. Gelukkig draai ik op mijn werk vaak avond diensten dus kan ik het voor nu nog even verborgen houden.

Vanavond ga ik een mindfulness cursus beginnen Ivm veel stress en dit blijkt ook goed van pas te komen tijdens je zwangerschap. Dus ben heel benieuwd!

Whatsername, gefeliciteerd! Wat spannend ook voor jou na 2 miskramen. LIjkt me een heel naar gevoel. Maar hopelijk kun je toch wat genieten en gewoon lekker bellen voor een afspraak hoor. 
Gebruiker665, nee wat naar :( Veel sterkte, hopelijk snel weer meer geluk. 
Tikanw, oh wat leuk! Altijd leuk als ze verrast zijn :) Op mijn werk weten een aantal collega's het al. Dat 'moet' omdat ik vanaf het moment dat ik het weet niet meer mijn werk zoals normaal mag doen. Ow wat naar dat je echt moet spugen ook. Dat lijkt me echt naar. Wat goed dat je die cursus gaat doen! Hopelijk helpt het je.
Jacw, gefeliciteerd! Spannend als je zo wat bloed verlies hebt maar fijn dat ze denken dat het waarschijnlijk geen kwaad kan :)
Tamzy, wat leuk een vierde! Gefeliciteerd. Hier al regelmatig misselijk, opgezwollen en pijnlijke borsten, darmen van streek, moe en lamlendig. Dus heb het wel flink te pakken haha
Cynthia, gefeliciteerd! Jij ook al flink kwaaljes dus :) hier ook. 
cillatje, jij ook veel kwaaltjes pfoe hey dat super misselijk zijn lijkt me wel heftig. Gelukkig valt het nog mee voor je. Zo'n emotionle bui heb ik nog niet gehad :)

Terug
Bovenaan