Goed nieuws M Lies! Hoop dat er ook bij jullie wat rust komt.
Tulipaa wat een waardeloze nacht.. hoop ook dat je nog even hebt kunnen slapen! Hopelijk wordt je oudste snel weer beter, want anders heb je ook geen opvang komende week,. Wat voor klachten heeft Sanne trouwens waardoor jullie de medicatie overwegen?
Hier eigenlijk weer eens een goede nacht. 2 voedingen (1.30 en 4.30) en 1x poepluier, maar ik had haar bij me liggen dus we sliepen tussendoor steeds gelijk weer. M'n man en ik waren beiden zo kapot dat we even een nachtje niet oefenen met eigen bedje/nestje hadden gedaan om even wat beter te slapen.
Mariekesep wat een gekke situatie met dat steeds door lekken, dat heb ik nog nooit gehoord. Sneu steeds dat verschonen idd, zo koud en dan helemaal aan en uit kleden.. hoop echt dat de trekpleister luiers helpen! Ik kan die sowieso iedereen aanraden, lekker voordelig en echt fijne luiers, net als de sensitive doekjes.. Ik bestel ze altijd online.
Hier draait de was ook overuren, maar je wordt met een meisje inderdaad niet snel onder geplast haha m'n zoontje heeft dat toch wel regelmatig gedaan!