Sn dankje, heb de namen genoteerd! En wat jij zegt wil ik ook gaan doen maar vibd dat een enorme drempel. Gisteren had ik dus de kl.vk. die bij mn bevalking was en t was net alsof ze me niet herkendw. Ook in mn papieren naar ha staat niks beschreven over de conplicaties ed. Naar kraamzorg overigens wel. Ik heb eibd feb een tel. Gesprek. Eerst maar eens kijken hoe dat gaat. Merk indd dat erkenning belangrijk is. Nogmaals super bedankt!
Joh wat een rotnacht, lijkt me echt mega shit zeker met een dreumes erbij. Hopenlijk vanacht wat uren slaap voor jullie! Nog steeds de overproductie waardoor het niet lekker loopt? Heb je nog contact met de lactatiedeskundige hierover? Ik heb hierin helaas ook geen ervaring of kennis maar hoop dat je goed begeleid wordt, desnoods die lui gewoon elke dag even bellen en overleggen zodat ze met je mee kunnen kijken?
Jennifer, ik voed hier altijd 2 borsten. Per borst doe ik max 20(bij 6buren ertussen soms iets langer) en tussendoor verschonen. Ik merk namelijk bij langer dat Adam dan erg gaat spugen en boeren en vaak drinkt ie ook niet mega efficient meer na 20 min. Ik weet niet of je hier wat aan hebt? Hij drinkt soms beide borsten 20, soms ook 1 vd 2 maar 10 min. Dat is heel verschillend. Ik denk dat je jezelf geen doelen moet opleggen maar beter nu kunt kijken wat in deze situatie goed voor jullie werkt, en als dat flesvoeding is dan is dat ook helemaal goed. Korte nachten, bevaling,hormonen, t doet indd veel met je emotionele grenzen he, maar je doet t heel goed, als ik jouw berichten lees ben je ook echt al super bezig met ritmes in slaap edd.
Ik had vandaag een nogal ontevreden ker erltje, veeel gehuil en misschien 10 minuten uit handen om even snel te kunnen plassen of broodje te smeren, voel me dan wel erg gebonden. Maargoed, het zal niet voor eeuwig zijn, morgen gaan we weer met frisse moed starten en hoop ik er ook even uit te kunnen.
Voor nu voor iedereen een he erl fijne nacht gewenst, met hopenlijk heel veel uren slaap!