Poeh, ik lees weer over pittige dagen. Soms vraag ik me af hoe we überhaupt nog goed functioneren op al die gebroken nachten. En dan heb ik niet eens een dreumes rondlopen. Respect voor wie dat allemaal wel moeten combineren!
Olivier slaapt sinds gisteren ook overdag wat beter. Misschien wel doordat hij wat meer voeding binnen krijgt. Ik leg hem bijna nooit slapend weg, want dan is hij na 1 minuut weer wakker. Ik leg hem wakker en slaperig in z'n wieg (zoals in Droomritme staat beschreven). Soms slaapt hij dan na 45 minuten pas, soms na 15. En sinds gisteren lukt het hem wel om langer dan 10 minuten door te slapen. Zo ligt hij nu sinds de voeding van 8 uur ook nog te tukken. Wel tussendoor een paar keer z'n speen opnieuw in moeten doen.
Ik vind de combinatie van kolven, borstvoeding en fles wel pittig merk ik. Hopelijk is m'n productie snel weer op peil, zodat het kolven niet meer hoeft. Hoewel het ook fijn is dat mijn vriend nu soms een fles kan geven.
Hoe hebben jullie de taken rondom de kinderen verdeeld? Ik merk dat ik toch wel het meeste doe, ook omdat ik nog verlof heb natuurlijk. Maar zou het fijn vinden als mijn vriend vaker uit zichzelf wat zou doen, zoals verschonen, op hem letten, etc. Nu moet ik het eigenlijk altijd aan hem vragen.