Januari 21 kindjes en mama's

Succes vandaag Tulipaa! Hier ook een peuter met ielm pak, ik ben fan! Perfect ook op het kdv en het staat zo schattig ?Jennifer wat heerlijk!! Hier een dame met krampjes volgens mij, vanaf 4u ongemak en vanmorgen heel hard huilen.. nu maar weer in de draagzak..

Succes weer allemaal met deze nieuwe week! En wat een heerlijke slaaptijden lees ik!

Hier gaat het ook goed, we zijn langzaam de borstvoeding aan het afbouwen, gaat nog niet zo snel als ik had gewild haha! We zijn nu met twee voedingen over op de fles en deze week komt daar hopelijk weer wat bij. In centerparcs gingen we iets te snel met overstappen waardoor Jens mijn borst ging weigeren. Hij vond het wel lekker makkelijk die fles haha. Maar ik had dus geen kolf bij me, dus dat was wel oncomfortabel en zijn we uiteindelijk iets eerder naar huis gegaan en weer een stapje terug met het afbouwen. Ach ik probeer ook nog maar te genieten van de momentjes aan de borst en het komt allemaal vanzelf wel! Morgen moet mijn man weer werken, meteen elke avond na 20 uur pas thuis en voor 7 uur de deur uit... Ben heel benieuwd, maar gelukkig veel hulptroepen om me heen! Ik ga ook proberen om wat meer structuur aan te brengen en wat slaapjes boven als het lukt. Jens heeft nu al 3 nachten achter elkaar s avonds tot de eerste voeding in de nacht, in zijn eigen bed geslapen. Daarna komt hij weer in de co-sleeper. Merk wel dat hij wel lekker lang slaapt als hij in zijn eigen ledikant ligt en hij slaapt zelf in dus ik ben best wel trots op hem!

@tulipa jaa, veel te vroeg..maargoed, die griepachyige symptomen zijn gelukkig over voorn groot deel. Wat rot dat ze zo ontroostbaar was zeg. Kan me voorstellen dat je daar even flink onzeker van wordt. Hoe ging het vandaag?, 

M lies dat klinkt goed! Hier sinds vandaag ook echt bezig met "slaaptraining"   Adam slaapt namelijk goed tussendoor maar alleen als ikm op schoot in slaap wieg en dan in de wieg leg. Dus bezig om zelf in slaap te laten vallen nu.  De eerste stap was zn ritme ontdekken en observeren, dat lukt waardoor slapen ook lukt. Nu nog zelf in slaap vallen en als dat lukt nog meer ritme aanbrengen.  Vandaag is hij 1 x zelf in slaap gevallen en in wieg geslapen   na alle voedingen toegepast en de andere keren moest ikm er paar keren uit tillen omdat hij lag te poepen, de hik had of tijdens de overgang naar diepe slaap"valt" en dan telkens wakker schrikt waardoor het net niet lukte door te slapen in de wieg.  Vind het heel lastig en het vergt echt veel tijd edn energie, maar tgaat alst goed is tzt wat opleveren. Oja, sinds vandaag dus slapen op zn eigen kamertje overdags. 

Sn jij bent ook bezig met slaaptraining, hoe ging dat vandaag? En hebben jullie nog een leuk diner gehad?
Jennifer, jep. Heb ik weer..  wauw joh wat slaapt Job super!! Hoe doe je dat??

@Anoek, hoe was je eetste dag "alleen"?  Lijkt me best pittig met de tijden van je man. Maar wel heel goed dat je veel hulp hebt ingeschak erld! Ik hoop dat je een fijne eerste dag had! 

Oh dames, hier hebben jullie je al die tijd verstopt haha! Hehe, gevonden. ? Ik schrijf en lees graag weer mee.
Korte update; Max gaat goed! Zijn sonde mocht ik er op 22 jan. uithalen. Hij drinkt ondertussen 6x 100ml en slaapt zowel overdag als 's nachts prima. Op advies van cb leggen we hem overdag wat vaker in zijn ledikant om te wennen. Dit gaat ook steeds beter. De kinderarts is tot nu toe ook heel tevreden! De laatste hersenecho die is gemaakt rond 39/40w was ook helemaal goed, geen afwijkingen te zien. 

@doutzen haha geen idee. Ik denk een beetje geluk met het slapen. Job heeft ook wel moeite met overdag in slaap vallen. Vanmiddag wilde bij alleen bij mij slapen nou dan geef ik daar maar aan toe. Wel eerst 1,5 uur geprobeers in z’n wiegje.

Ik moet Job ook aan zijn ledikantje gaan laten wennen want de wieg wordt aan de kleine kant. Ik zie daar wel een beetje tegenop. Onze kinderen hebben de slaapkamers naast elkaar en ben bang dat ze elkaar wakker gaan maken met huilen ofzo.

@Jennifer Snap dat je daar bang voor bent! Zou het rustig uitproberen en mocht het nog even niet lukken, dan komt het vast nog wel.
Mijn verlof liep eigenlijk tot 10 februari, maar het uwv heeft mijn aanvraag voor verlenging in verband met ziekenhuisopname toegezegd. Van de 11 weken ziekenhuis krijg ik er 4 terug in de vorm van verlengd verlof. Daarnaast heb ik nog recht op compensatie kerstvakantie (en waarschijnlijk ook voorjaarsvakantie), dus ik zit sowieso nog thuis tot eind maart. Welk pad ik daarna bewandel is nog onduidelijk.

Terug
Bovenaan