@tulipaa joh wat vervelend van die bloedingen! Ik heb dit zelf niet, ben na 5.2 weken alweer ongesteld dus ander vloeien. Hoop dat t snel stopt. En wat een idioot gebeuren bij jouw opvang!! Is toch helemaal geen carnaval?? (Ik reageer even in 2x want lees per pagina, anders ben ikt alweer kwijt wie wat schreef)#zeef
@mariekesep, oeh dat klinkt heel erg pittig inderdaad! Maar wel heel fijn dat Hugo dan nu toch 3x3gxoed de slaap pakte, dat zijn grote stappen! Heel knap dat je je zo opst e lt, je kunt het! Echt dikke respect! Sowieso voor alle moeders met meerdere kindjes, ik realiseer me nu pas hoe zwaar dat is nu ik er zelf 1 heb. Indd k u t van mn ongesteldheid mn omdat ik voel dat mn lijf echt zo hormonaal aan het vechten is, hoorde ook echt van 3 mensen dat ik er dun en moe(duh) uitzie. Tis ff veel maar heb het idee dat mn lijf sowieso alles in sneltreincaart doet, had bv ook enorme naween en viel zo n 3 kilo per dag af, na een week was ik al 13 kilo kwijt en dat was alles wat ik was aangekomen. En ik val alleen maar meer af... qua verhuizing, we hebben over 3 a 4 weken de sleutels! Deze week de vooroplevering, rn dan eerst nog klussen. Wat scherp dat je dat nog weet, lief dat je informeert!
Sn goed bezig!! Slopend is het he die slaaptraining, maar 3x echt al supe!!. Het komt ons straks tegemoet als het goed is!Ik kom telkens tot 1 a 2 opn dag. Wat voor wijntje had je? Och ik verlang daar ook naar rood wijntje en een kaasje.