Wat fijn @gebruikerSN dat de nacht zo is verlopen, lekker liggen hoe je zelf wilt. Hopelijk zet dit zo door!
Mijn man is vanochtend met onze dochter naar de osteopaat geweest, hij voelde dat ze haar sleutelbeen had gebroken, maar dat het al weer goed was aangegroeid. M’n man mocht ook voelen en voelde ook wat. Maar nu ik er achteraf overnadenk vind ik het wat vreemd? Want als het goed is gegroeid hoor je nu toch niks meer te voelen? En ik heb 1 nachtje in het ziekenhuis geslapen en de volgende dag is ze nagekeken door de kinderarts, je zou toch denken dat het dan ook opgevallen moet zijn.
Naja morgen maar is vragen aan m’n man, die is nu werken, de hele week avonddienst om 16.00 beginnen.
Ik vind het pittig met 2 kinderen ‘alleen’ thuis tijdens het koken, eten en op bed leggen. Onze dochter krijgt rond 16.00 een voeding en dan tussen 19.00 en 19.30 voor ze naar bed gaat, maar tussen deze 2 voedingen slaapt ze slecht of niet en is ze vaak wat huilerig.... ik was vanavond net de oudste aan het omkleden en ze zette me toch op een krijsen. Daar sta je dan met een dreumes en krijsende baby.
Naja uiteindelijk lag het stel om 20.15 in dromenland en kon ik beneden de speelgoed ontploffing nog opruimen ?
Verder heb ik vandaag een spiraaltje laten zetten, jullie al nagedacht over anticonceptie?
De nachten lopen hier ook lekker. Want ze krijgt dus tussen 19.00 en 19.30 en dan komt ze pas weer tussen 5.00 en 6.00. M’n dag begint dus wel om 5.00 want eer dat ze terug in bed ligt wordt onze dreumes wakker, altijd rond 6.30 nml.
ik duik nu dus lekker m’n bed in!