Ja Mamavantweeee wat een avond/nacht/ochtend! Mama zijn is echt topsport! Geen goeie actie van je man, ik hoop dat ie snapt dat hij even een bosje bloemen bij t tankstation moet scoren vandaag en dit weekend even een shift overnemen ??
Doutzen, als het lukt is het vaak handig op werk gelijk een dubbele portie per keer te kolven! Bij mij ging het kolven toen niet zo goed, wat hielp was een filmpje kijken van m’n kindje dat bij me aan de borst dronk, dan maakte ik betere hormonen aan (en ook een oxytocine neusspray uiteindelijk maar dat is niet gelijk nodig natuurlijk).
CvdLb, zou een oxytocine neusspray evt nog een tip zijn voor jou? En MariekeSep? Ivm de productie opvoeren? Mariekesep echt respect dat je full time bent gaan kolven! Heb dat ook een tijd gedaan vorige keer, pff dat vond ik heel zwaar en toen had ik maar 1 kind!
Anoek wat een lieve woorden! Jullie zijn toppers! Met veel rondlopen in de draagzak is de telefoon vaak het enige vermaak, dus ik zit inderdaad best vaak op het forum te lezen en reageren. Toch een soort lotgenoten contact op afstand ofzo haha! Hebben we toch ondanks de corona ons eigen centuring pregnancy groepje opgericht haha?
Vannacht derde nacht in de co sleeper, iets minder succesvol maar dat was meer omdat ze besloot om 0.00, 2.30 en 5.00 te komen voor een voeding pff! Incl recht houden bleef er weinig tijd om te slapen over. Maar vandaag met baby en peuter naar een goede vriendin geweest op een uur rijden, zij heeft ook een kindje van 2. Ging echt heel goed, was echt even een kleine overwinning en fijn dat de wereld weer even wat groter was dan de woonkamer. Dat heeft me weer opgeladen, naast het feit dat m’n man na ons gesprek nog een tandje harder z’n best doet en het feit dat het weekend voor de deur staat.. deze mama ziet het weer zitten. Oh man die hormonen (en slaapgebrek) hè, hebben jullie dat ook? Ik ben normaal toch wel wat stabieler haha.