@mamavantweee wat een vervelende ontdekking en vreemd kan ik me voorstellen als je er zelf niet bij was ook! Wat komt dat ook veel voor dan toch hè, hier al 2 kindjes en dus ook 2 (misschien 3) met Reflux! Babyleed all over.. Wat een werk hè 2 kids, en dan met het lastigste moment van de dag met naar bed gaan.. ik doe het je niet na!
@Anoek wat fijn dat je even energie op hebt gedaan, knap dat je het ook zo alleen kunt weer! ??
@tulipaa ja wij wilden ook misschien nog even eruit. Ik moet 19 april weer beginnen en m’n man heeft vanaf 12 april vaderschapsverlof tm de meivakantie. Dus nog 1 week samen overlap. Man in het onderwijs dus inderdaad ook voor het eerst in jaren de mogelijkheid om buiten het seizoen op vakantie te gaan. Maar ik twijfel nog een beetje, merk dat ik op dit moment alles super vermoeiend vind dus ook een paar dagen weg niet echt zie zitten. Hoop dat dat nog iets beter wordt.
Snap dus zeker dat je er nog niet klaar voor bent Mariekesep! En lastig dat je je eigenlijk een beetje verplicht voelt om wel te gaan werken door afspraken vooraf.. maar wat niet gaat dat gaat niet en dan heb je inderdaad wel recht op je nog even ziek melden.
Merk mentaal en fysiek dat het ook nog niet zo lekker gaat hier. M’n rug zit helemaal vast van de draagzak, maar een fysio afspraak plannen lukt niet qua tijd. Vandaag had ze plek maar heb ik weer geen auto.. gister ff m’n hart gelucht bij m’n man, merkte dat ik vooral de hele tijd chagerijnig werd als hij wel even een moment voor zichzelf nam (even rondje hardlopen of wat muziek uitzoeken terwijl hij haar in de draagzak heeft, in mijn ogen kun je dan ook bijvoorbeeld de was doen). Of als ik zeg dat ik pijn in m’n rug heb, dat hij reageert dat hij ook een gevoelige rug heeft (terwijl hij sterk is met een mega conditie en ik de trap op lopen al dood vermoeiend vind). Het normaal vinden even lekker op je gemak naar de wc te gaan terwijl ik de regelmatig maar doe met de draagzak om. Maarja, wie is er dan raar, hij of ik? Ach, onderliggend ben ik gewoon echt zo intens moe en ook niet heel happy en dat hebben we even goed kunnen bespreken. Maar vinden jullie het ook zo lastig om tijd voor jezelf te nemen en die kleine over te dragen? Man ik zit echt zelf ook aan haar vast geplakt, had dat met m’n zoontje ook wel, maar toch wat minder heftig maar daar maakte ik me ook nooit zo’n zorgen over. Naja even m’n hart luchten zo aan jullie haha!
Ben die corona ook zo zat, heb zo’n behoefte aan even een paar vriendinnen en een knuffel, die arme man moet ook alles maar incasseren momenteel.
Maar oke er is ook positief nieuws, ze heeft weer goed geslapen in de co sleeper! Helaas wel weer na de voeding rond 3u in slaap gevallen met rechtop houden en daar om 4.30 achter komen.. aankomende nacht gaat m’n man haar rechtop houden na de voeding! Maar ben heel trots op mijn meisje!