Sn fijn dat je rug weer even wordt behandeld! Hopenlijk snel wat minder klachten. En ook fijn dat je wat vooruitgang ziet in slaapjes snachts, ik hoop dat dat goed doorzet. Ik heb trouwens ook die wipper van bb, ook via marktplaats, ideaal ding . Volop bezig met huis, gaat goed en hebben zin in verhuizing.
Mariekesep woow dat klinkt echt hemels! Nog tips?
Anouk wat je schrijft, heel herkenbaar en ook heel logisch, je wordt voor de leeuwen geworpen als kersverse moeder maar echt je doet het heel goed! Zeker met een man die weinig aanwezig is heel pittig voor jou, je kunt het, het zijn fases en die gaan ook weer vorbij. Het willen verklaren is heel herkenbaar, maar geef jezelf de tijd he?! Je kunt niet altijd alles weten of kunnen verklaren.
Jennifer, heel vervelend die verkoudheden, hoop dat t snel over gaan want dan wordt t natuurlijk ook intensiever met slaapjes
Hier gaat het overdag echt heel goed, pakt alle slaapjes mee op een dag en hebben nu ook door hoe we dat het beste kunnen bewerkstelligen, leren de kleine man gewoon steeds beter kennen. De nachten zijn even wat onrustiger terwijl die eerst echt top gingeb, hij pakt allerlei extra voedingsmomenten wat niet echt chill is, mijn dag start nu bijna telkens om iets voor 5 en snachts ook 2 a 3X voeding, dus hoop dat dit snel weer bijtrekt naar een beter voor ritme, zo niet dan moet ik zelf even gaan ingrijpen. Wel echt een heel tevreden baby die bijna alleen maar brabbelt en lacht en slaapt, bijna niet huilt! Echt zo trots op hem.
.