Wat een mooie ervaring Tulipaa! Die staat ook hier op de to do list, maar ik moet alles een beetje een voor een uitproberen anders weet ik niet meer wat het effect van wat is.
Hier na een vrij goede periode weer wat slechte dagen. Heb sterk het gevoel dat de medicatie te snel uitwerkt en wil graag een hogere dosering of andere medicatie. Ondertussen nu ruim een week koemelkeiwitvrij aan het eten dus hoop dat dat ook nog het effect gaat geven, dat de medicatie uiteindelijk niet nodig is. Maar helaas hebben we niet zo'n fijne kinderarts getroffen. Beetje arrogant type dokter en oude stempel die door z'n assistent de intake heeft laten doen en zelf Magali 5 min gezien heeft. Ze lag toen lief te lachen en had al 5 dagen medicatie dus het ging ook prima toen. Hij zei deze week aan de telefoon dat hij er niet zo zeker van is dat het reflux is, en dat het anders ook wel vanzelf over gaat (ja als ze 1 is.. maar dat is wel een beetje zielig voor haar en ons als we al die tijd zo door moeten). Hij wil dus niks aan de medicatie doen en ik geloof dat hij de koemelkeiwitallergie vooral wil testen omdat ik dat zelf graag wilde onderzoeken (ivm voedsel intoleranties in de familie). Hij zegt dat we maar naar maatschappelijk werk moeten als de medicatie niet goed werkt (ik krijg hem niet duidelijk gemaakt dat het wel heel goed gewerkt heeft, maar nu afneemt en dat is een bekend verschijnsel van dit medicijn) en is verder niet echt meewerkend om andere medische oorzaken te onderzoeken. Dus dit keer geen gezeur op de eigen man maar op de arts haha. Gisteren naar de huisarts geweest, Magali had namelijk ook verhoging en koorts gehad en daar ook dit stuk besproken. Ik ben zo gewend de hele tijd Magali comfortabel te maken (draagzak, voeding laten zakken, niet teveel verschonen etc) maar had gisteren eens niet gedaan. Na de voeding en boertje in de maxi cosi gedaan en bij de huisarts in de maxi cosi mee naar binnen genomen. Het was eind vd dag, het moment waarop volgens mij de medicatie uitwerkt. Nou toen kon hij met eigen ogen zien hoe het gaat met haar (al heeft onze huisarts nooit getwijfeld en is super fijn). Hij heeft beloofd vandaag met de kinderarts te bellen namens ons om te vragen wat het plan is en welke diagnose het anders is, als hij zo zeker is dat het geen verborgen reflux is. Super fijn, maar man wel even flink frustrerend, alsof we de hele tijd moeten bewijzen dat er iets met haar is. Als ik zeg dat ze niet slaapt krijg je te horen, ja dan moet je haar niet steeds in de draagzak doen.. dat is dan opeens een oorzaak van haar gehuil ipv een gevolg. Terwijl ze in de nacht liggend op mij ook het vanuit het niets op een krijsen kan zetten, dus echt wel pijn heeft en niet alleen maar mama-honger. Naja frustrerend allemaal dus. Gelukkig heeft ze vannacht wel vrij goed geslapen in de co sleeper dus dat was even een opsteker na 3 kut nachten. Ik moest gelijk aan jou denken Tulipaa, als je denkt ik trek dit echt niet meer, komt er weer een betere dag en nacht!
Anoek hoe gaat het met jou? Wanneer is de wendag bij kdv voor Jens?
Timmy time doe ik niet standaard elke dag moet ik zeggen, nekje doet het prima dus komt vast wel goed denk ik dan. Als ik haar op haar buik leg, lijkt ze gelijk vooruit te willen kruipen dus ze wil wel graag geloof ik haha