Wat fijn M Lies! Heel goed om ook positieve punten te delen! De eerste kindjes gaan alweer wennen bij het kdv, de tijd vliegt echt zeg! Ik zie Magali dat echt nog niet doen, ondanks dat ze nu 12 weken is. Bij m’n zoontje kon dat prima met 12 weken. Gelukkig hebben we met haar ook nog even. Helaas gaat het hier weer slechter… De medicatie deed het eerst even goed en toen sliep ze ook in de co sleeper, maar de werkzaamheid liep terug en helaas wilde de kinderarts daar niet iets aan doen en gooide hij het op andere factoren (terwijl dat wel bekend is van dit medicijn dat ze er snel gewenning van krijgen, plus we zitten echt op een minimale dosering die inmiddels zelfs te laag is voor haar gewicht). Het is dus zo gebleven en we zijn sinds gisteren echt weer terug bij af. Ik slaap zittend met een onrustige meisje, ze krijst vaak van de pijn en wegleggen is ook voor een half uur geen optie meer. En de kinderarts kan ons 29-03 terug bellen.. ben er dus helemaal klaar mee even! Huisarts gaat voor ons bellen vandaag, die lijkt wel aan onze kant te staan (die luistert tenminste naar ons verhaal, de kinderarts zegt gewoon ‘ze valt niet af dus ik denk niet dat het reflux is’, terwijl bij verborgen reflux de voeding er niet uit komt, dus ze idd niet afvallen. Het is trouwens voor mij helemaal niet zo verborgen, ze rochelt, huilt, slikt en heeft geïrriteerde slijmvliezen. Ook ik heb weer uitslag van haar speeksel, dat was ook weg. Het is echt frustrerend, je zou als ouder met zo’n kindje extra hulp moeten krijgen en niet nog een strijd er naast moeten leveren. Ik werk zelf in de zorg en ben hier echt van geschrokken moet ik zeggen. Maarja als er vandaag geen bericht komt van de kinderarts of via de huisarts, ga ik om een andere vragen. Zie inmiddels enorm op tegen de avond en nacht. Bleh waren we net een beetje op de goede weg..
Fijn Jennifer dat Job het goed doet met z’n sleutelbeentje! Hier is de 8 weken controle idd wel door gegaan ja.