Zo, het is alweer even geleden dag ik hier was, de laatste keer moest ik even klagen ? daar hebben we goed over gesproken, deze week heeft hij weer avonddienst en ben ik benieuwd hoe het dit keer gaat lopen.
Wij gaan snachts wel lekker en zitten in de luxe positie dat ze rond 19.00 drinkt en naar bed gaat en dan tussen 5 en 6 pas weer komt. Dan start wel meteen m’n dag ook, aangezien de peuter vaak om 6 uur staat te springen om haar dag te beginnen.
Maar gisteren dronk ze zo slecht overdag dat ik al had gedacht dat ze eerder zou komen.
dus nu tijdens het halfuurtje omhoog houden maar even wat terug gelezen.
Wat vervelend SN, welke medicijnen krijgt megali ook alweer? Onze oudste kreeg omeprazol en die werd idd elke keer opgehoogd adhv haar gewicht. Dit kregen we overgings gewoon van de huisarts, nooit bij de kinderarts geweest. Ik ging wekelijks wegen bij de huisarts en dan bekeken we weer wat er met de medicijnen moest gebeuren. Na 2 a 3 maanden daar ook mee gestopt omdat we het toen redelijk onder controle hadden met AR voeding.
Hopelijk kan jullie huisarts jullie ook helpen, zo vervelend als je mini zo’n last heeft en jezelf zo je best doet!
De eerste mama’s moeten bijna weer gaan werken, spannend, je ritme ligt dan gelijk weer zo anders. Hier duurt het ook niet lang meer.
nou ik ga nog even verder knuffelen en dan weer onder de wol!