Mlies dankje voor je bemoedigende woorden. Soms zit je gewoon even in zo n fase waarbij het niet lekker loopt en dan kan het maar zo zijn dat je 3 dagen later ineens vet hieperdepieper blij bent met hoe t die dag gaat, zo probeer ik maar te denken, het komt goed het is maar een fase. Maar klopt, mijn man is wel wat te makkelijk momenteel, irriteer ik me aan, heeft komende twee weken vrij en dan ga ik die nachten ook van hem vragen.
Wat fijn dat Olivier het zo goed doet! Dat speentje hadden wij hier ook, mijn oplosding, snachts geen speen, tenzij hij echt mega onrustig oid is. En anders kun je proberen het speentje bij diepe slaap heel rustig uit mondje te halen. Zodat ie m niet mist. Maar oke, ik doe ook maar wat hè, misschien heb je er iets aan.
Wat fijn dat Olivier het zo goed doet! Dat speentje hadden wij hier ook, mijn oplosding, snachts geen speen, tenzij hij echt mega onrustig oid is. En anders kun je proberen het speentje bij diepe slaap heel rustig uit mondje te halen. Zodat ie m niet mist. Maar oke, ik doe ook maar wat hè, misschien heb je er iets aan.