Mlies wat de speen betreft, soms doe ikm snachts heel erg kort in als ik zie dat Adam na de voeding nog iets oonrustig is(meestal slaapt hij namelijk als ikm terugleg) maar hij ploept em dan zelf uit na een aantal minuten en slaapt dan. Ik weet dat er ook zo n girafknuffelspeendoekje is die wat zwaarder is waardoor de speen beter blijft zitten, misschien kun je dat proberen?
Sn wat heb jij een rotnachten achter de rug, bah hoe gaat t nu?
Zwaantje hoe gaat t nu met de voeding? Dat gekrijs vind ik echt akelig dan weet je gewoon dat ze pijn hebben!
Hier weer meer rust na regeldagen, zijn volop bezig met klussen en gaat vanalles mis met de bedrijven die ze uitvoeren,kortom grote kopzoren. Mijn man is de komende 2 weken vrij, dus we gaan het handelen. Merk wel dat hij afgelopen periode te weinig heeft gedaan waardoor hij nu eigenlijk niet goed weet hoe met Adam om te gaan, vrijdag had ik voor het eerst een uurtje shoppen gepland(voor klusspullen) ik kwam thuis en je raadt t al, mijn man had hem na een uur een flesje afgekolfde melk gegeven. Want Adam had dorst, wat natuurlijk niet zo was, hele ritme in de war, slapen en drinken een puinzooi, dus ik was not amused. Nooit gedacht dat ik zo veel irritatie richting mijn man kon krijgen en hoop ook dat dat binnenkort weer beter wordt, we zijn maar gaan wandelen met de kinderwagen en hebben het er toen wel goed en rustig over gehad. Hebben jullie dit ook zo met jullie partners?