Wij hebben helaas behoorlijk vaak strijd, omdat we het oneens zijn over hoe met Olivier om te gaan. Ik vind mijn vriend absoluut niet sensitief, hij weet bijvoorbeeld niet goed hoe hij moet troosten. En hij gaat gerust uitgebreid douchen op de tijd dat Olivier z'n fles moet krijgen. Andersom vindt mijn vriend dat ik alles wat meer los moet laten. Dit levert vaak dezelfde vermoeiende discussies op, pfff.
Wij hebben juist een paar topdagen achter de rug met Olivier. Hij slaat sinds 3 nachten z'n nachtvoeding over en wordt maar een paar keer nog wakker om z'n speen. Ook overdag kunnen we hem makkelijk neerleggen en slaapt hij zo een uur of wat. Echt precies op tijd deze ommezwaai, want morgen ga ik weer werken.
Wat balen SN dat het bij jullie even minder ging. Wel lekker een midweek weg in het vooruitzicht!
En Doutzen, wat pittig zo'n verbouwing met veel zorgen. Gelukkig is je man komende weken vrij.
Zwaantje, gelukkig gaat het weer wat beter met Max.
En Anoek, weet niet of je het nog leest, maar weet nog dat jij morgen ook weer gaat werken. Veel succes!