Welkom terug JannekeT! Hier ook een nachtbraker.. ben er helaas al sinds 23.30u zoet mee.. en voorlopig is ze nog niet in slaap geloof ik.. ze zit verstopt door de Nexium en daar heeft ze last van. Morgen kan de oudste weer naar opvang en komt m'n moeder een dagje helpen, dus hopelijk even wat slaap inhalen..
JannekeT, ik moet zeggen dat ik overdag wel een redelijk ritme hanteer met de bv, elke 3 uur (6u, 9u, 12u enz, nu alleen even schuiven met het verzetten van de klok). In de nacht is het inderdaad wat wisselender. Maar sowieso fijn dat het je al 8 weken gelukt is inderdaad! Hier overheerst nog steeds het gemak en het gezellige momentje, maar ik weet ook nog niet of ik op werk ga kolven. Maar voorlopig wordt het 1 a 2 dagen op werk zijn en verder thuis dus dan is het ook weer anders.. naja eerst nog even beetje herstellen voor ik ga werken (wat met dit soort nachten niet lukt natuurlijk ?).
Tulipaa wat vervelend dat Sanne weer zo spuugt, wat een zoektocht ook. Is er niet een soort onderliggende infectie in haar buikje ofzo die voor de reflux en de misselijkheid zorgt? Hoe doet ze het nu op de opvang? Wil ze daar al liggen? En houden ze haar anders de hele dag in een draagzak?