Januari 21 kindjes en mama's

Welkom terug JannekeT! Hier ook een nachtbraker.. ben er helaas al sinds 23.30u zoet mee.. en voorlopig is ze nog niet in slaap geloof ik.. ze zit verstopt door de Nexium en daar heeft ze last van. Morgen kan de oudste weer naar opvang en komt m'n moeder een dagje helpen, dus hopelijk even wat slaap inhalen..

JannekeT, ik moet zeggen dat ik overdag wel een redelijk ritme hanteer met de bv, elke 3 uur (6u, 9u, 12u enz, nu alleen even schuiven met het verzetten van de klok). In de nacht is het inderdaad wat wisselender. Maar sowieso fijn dat het je al 8 weken gelukt is inderdaad! Hier overheerst nog steeds het gemak en het gezellige momentje, maar ik weet ook nog niet of ik op werk ga kolven. Maar voorlopig wordt het 1 a 2 dagen op werk zijn en verder thuis dus dan is het ook weer anders.. naja eerst nog even beetje herstellen voor ik ga werken (wat met dit soort nachten niet lukt natuurlijk ?).

Tulipaa wat vervelend dat Sanne weer zo spuugt, wat een zoektocht ook. Is er niet een soort onderliggende infectie in haar buikje ofzo die voor de reflux en de misselijkheid zorgt? Hoe doet ze het nu op de opvang? Wil ze daar al liggen? En houden ze haar anders de hele dag in een draagzak?

@GebruikerSN och jeetje wat een pittige nacht zeg, dan slaap je helemaal niet! Wat sneu dat ze verstopt zit door de Nexium, wat een ellende. Helpt het tegen het spugen en de misselijkheid, maar zorgt het weer voor een ander probleem dus. :-( Heeft ze inmiddels al gepoept? En uiteindelijk nog in slaap gevallen? Hopelijk kun je even fijn slapen als jouw moeder er is vandaag!

Ja ik vind borstvoeding nu ook nog wel makkelijk moet ik zeggen, vooral 's nachts haha! Uit de cosleeper en hup aanleggen maar. Alleen met werk ben ik altijd op route in de ochtend bij mensen thuis te bloedprikken, dus niet echt een ruimte.. Dan zou ik in de auto moeten kolven ergens, lijkt me maar niks!

Zwaantje, slim om dan terug naar de oude voeding te gaan. En wat je zegt je moet je partner niet jouw manieren opleggen.  Dat is ook niet mijn insteek, maar zou de basis qua ritme wel graag beide gelijk gaan doen,  probleem is dat hij zich er dan niet  in heeft verdiept.. scheve pampers ed kan mij  ook niet zoveel schelen. Wonen in het noorden v Friesland;) ergens vind ik de anoniemiteit hier ook wel weer fijn ofzo;)

Sn heb veel bewondering voor jou, alsmaar weer de schouders eronder.dat je dan een stuk gaat rijden etc. Ik weet t je hebt ge ern keuze,  wens je zo toe dat de nacht ern beter gaan!!  Wat je zegt vind ik wel moou, je staat samen sterk.. wij hebb e n hier ook gezegd, we moet en elkaar maar gewoon snel vergeven, je bent gestresst en moe en het lontje is kort.. merk dat mijn man ook echt wel heel lief is voor mij, ik sta momenteel te grienen bij vanalkes en nogwat door pure moeheid en dat vangt ie goed op. 

Terug
Bovenaan