@Tulipaa wat sneu dat Lotte en Sanne zo verkouden zijn! Gaat inderdaad gauw zo als ze naar de opvang gaan. Soms is het net over en dan snotteren ze alweer alles bij elkaar. Zijn ze al wat opgeknapt?
@CvdLB lastig dat ze de fles niet pakt, hopelijk levert logopedie wat op! Begrijpelijk dat je het zo niet ziet zitten om aan het werk, je laat je kindje dan ook niet fijn achter. Zijn de krampjes inmiddels wat minder geworden? Hier is het niet elke dag krampjes, maar gisteravond was het wel weer even mis. Zo zielig, uiteindelijk valt ze na al dat krijsen dan uitgeput bij mij in slaap en dan ineens schrikt ze weer wakker van het volgende krampje. Meestal aai ik ook over haar buikje in de richting van de klok.
@GebruikerSN jee wat super dat het nu zo goed gaat met Magali wat betreft de reflux!! Zo fijn dat de medicatie goed werkt. Gebruik je nu ook nog lactulose of gaat het met de verstopping nu ook helemaal beter? Wel heel sneu dat jullie kindjes ook al zo verkouden zijn. :-( en al helemaal lastig met die speen! Groot gelijk dat je dan de cosleeper maar weer even gebruikt, dat scheelt heel wat loopjes haha! En gelukkig maar dat de testen negatief zijn!
Haha ik typ inmiddels ook alles in notitie en kopieer het uiteindelijk hierheen, anders ben ik alles allang kwijt haha!
@Jennifer awh wat zielig dat het allemaal niet wil met Job! Snap dat je er wanhopig van wordt. Ik hoop dat de medicatie gauw werkt. Als hij zich wat beter voelt, willen de slaapjes hoop ik ook weer wat beter! En balen dat het weekendje weg niet zo is verlopen zoals gehoopt. Was jouw dochtertje met iemand in contact geweest die corona heeft?
Hier gaat alles best goed met Hanna!! Alleen die nazorg is gewoon echt kut om het maar direct te zeggen. Ze spartelt helemaal op het aankleedkussen en krijst alles bij elkaar. Moet in totaal 4 weken dat doen, dus we zijn er nog niet. Maar... voor de rest zie ik al wel resultaat. Ze is relaxter nu alles niet meer zo op spanning staat. Slaapjes tussen de voedingen door, waarvan sowieso 1 lang slaapje overdag. Ze wil inmiddels in de box liggen.. én nu ze beter in haar vel zit begint ze ook te lachen!! Ik zie een vrolijker kindje, zo fijn.
Gisteravond half 9 als laatste gevoed en toen kwam ze pas om 5 uur weer! Toen 1 borst gedronken, de 2e wou ze niet meer. Maar slapen wou ze ook niet meer, dus het was lekker vroeg vanochtend haha. Uiteindelijk maar gekolfd om half 8 want die andere borst stond inmiddels wel op knappen haha! En nu slaapt ze weer heerlijk boven in haar ledikant.
Fijne paasdagen meiden!