A
Anoniem
Guest
Ach wat onwijs vervelend Jennifer! Ik duim enorm dat de omeprazol gaat werken! Het klinkt helaas erg herkenbaar van Magali, en bij haar heeft de omeprazol goed gewerkt! Niet van de een op de andere dag overigens en na een week had ik vooral een oververmoeide baby die slaap tekort had gehad, maar wel weer meer durfde te liggen. Inmiddels doet ze het echt super! Nu dus alleen irritante verkoudheid en hoest.. heb haar maar weer in de co sleeper gedaan ipv eigen kamertje, dat scheelt weer 10x lopen voor een uitgehoest speentje ? Duim voor je dat het werkt bij Job en je ietsje uitgeruster weer aan het werk kunt gaan ??
Ik werd trouwens vanmorgen wakker met koorts, keelpijn en verkoudheid.. best de zenuwen voor de testuitslag maar blijkbaar is de gewone griep ook gewoon nog in omloop want m'n man en ik hadden een negatieve test gelukkig.
Ik werd trouwens vanmorgen wakker met koorts, keelpijn en verkoudheid.. best de zenuwen voor de testuitslag maar blijkbaar is de gewone griep ook gewoon nog in omloop want m'n man en ik hadden een negatieve test gelukkig.