Ha meiden, hoe gaat het? Hier een pittige week gehad! Onze verkoudheid/griep ging niet over en inmiddels heeft m'n man een oorontsteking en heb ik een nare voorhoofdsholteontsteking.. weerstand niks meer waard natuurlijk. De peuter was ook aan het spoken in de nacht en Magali had ook geen goeie week. Was het koemelkeiwitvrij eten gaan afbouwen (want dat levert ook vermoeidheid op en ik had het vermoeden dat ik het voor niks deed omdat ze geen typische koemelkeiwitallergie klachten had gehad), maar dat schijnt dus ook krampen op te leveren. Niet gek op zich, die darmen moeten daar ook weer aan wennen. Wil dus niet gelijk zeggen dat ze allergisch is, als ik het goed heb begrepen. Daarnaast was haar eerste vaccinatie op woensdag, toen bleek ook dat ze de stand van haar heupen verdacht vonden. Dus daar krijgen we een extra echo voor. Omdat ik ziek was, haar op onze kamer in de co sleeper gelegd waar ze elk uur wakker was.. drama! Achteraf vermoed ik dat ik haar zelf wakker heb gemaakt steeds, volgens m'n man snurkte ik door die volle holtes.. lekker handig dus haha! Maarja.. inmiddels zit ik aan de antibiotica, knappen we enigszins op en heeft Magali weer haar oude slaap ritme (op haar kamer) met 1 nacht voeding om 3 uur en soms nog 2x lopen voor een speentje oid. Maarja lekker bijkomen komt er nog niet van dus hier! Volgende week midweekje naar Zeeland, hopelijk daar echt even genieten. Daarna weer aan werk gaan denken, wil dat ook niet langer uitstellen eigenlijk, ook al is het niet per se heel veel beter qua vermoeidheid nu. Met Magali gaat het qua reflux wel allemaal heel goed gelukkig dus de zorgen en stress zijn wel weg. Nu de griep nog die ons al bijna 3 weken in z'n greep houdt..! Hoe is het iedereen?