CvdLb wat goed om te horen, super fijn dat ze de fles pakt! Ik wil ook wel wat gaan combineren met kunst voeding denk ik, maar wil dat even in overleg met het ziekenhuis doen. Veel te bang om iets verkeerds te geven (ook ivm de koemelk en soja reacties). Hier wisselende dagen, zal wel even zo blijven denk ik. Ze zat weer verstopt, dus nu forlax ipv lactulose en weer 2 horror nachten met huilende baby en eergister nacht 3 poep luiers! Maar nu weer normaal gelukkig. Door die reflux blijft het wel na de nacht voeding (vaak komt ze rond 3.30/4.00 lang recht op houden en dan nog vaak valt de voeding niet lekker en moeten we nog even terug voor een boertje etc dus vanaf 4u is het niet meer echt veel slapen en een beetje rommelig. Dus standaard vroeg naar bed en een beetje afwisselen met m'n man (maar zodra ze huilt, ben ik vaak alert). Maar het is te doen en overdag slaapt ze heel goed! Vorige week echt een slaap regressie week volgens mij (ze kwam elk half uur) maar nu kan ze weer 1,5-2 uur slapen! Het lukt nu vaak om de kids tussen de middag tegelijk te laten slapen, wat heel chill is, even een break in de dag! Verder is ze vrolijk, lacht steeds vaker met geluid en probeert te draaien. Speelt ook in de box en observeert alles vanuit het wippertje, dus vaak ook even m'n handen vrij en een grote broer die minder de aandacht hoeft op te eisen, maar het vaker krijgt. Al met al genieten van ons gezinnetje!
Eerste hapje broccoli vond onze dame maar niks haha dus morgen krijgt ze worteltjes. Heb een of andere bio pap voor baby's van de Jumbo gekocht, die ook maar eens proberen binnenkort.
Interessant Jennifer trouwens van dat fruit tegen verstopping, dat is wel een goed idee, vind al die medicatie in zo'n klein kindje ook echt niks. Ook maar eens rustig aan proberen komende maand.
Hoe gaat het verder met iedereen? Kindjes blij op de opvang? Al meer kindjes in de 4 maanden slaap regressie (geweest)? Ik loop nog steeds wat voor op de meesten geloof ik.
Vandaag op Koningsdag trouwens een jaar geleden dat ik een positieve test deed! En 3 jaar geleden deed ik er ook een (m'n zoontje)! Bijzondere dag dus ❤️??