Hi dames!
Alweer bijna 3 weken geleden dat ik heb gereageerd, het waren even drukke weken hier haha! Gisteren onze dochter 4 geworden, dus laatste dagen al wat visite gehad.
Twee weken geleden de beslissing genomen om af te bouwen met de bv. Wel tranen om gelaten en het er even moeilijk mee gehad.. maar ik werd te onzeker van alles. Totaal geen ritme, vaak willen drinken, voelde echt of was ik hele dagen alleen maar aan het voeden. Zou voeding voor voeding afbouwen, echter wou ze ineens geen fles meer pakken. Dus dat was ook een dingetje! Toen besloten alleen nog fles aan te bieden en de druk zo nu en dan van mijn borsten te kolven. Nu is ze al helemaal gewend gelukkig en drinkt ze weer goed.
Ervaar nu veel meer rust. Als ze net een uur geleden fles heeft gehad en begint te huilen, weet ik nu zeker dat het geen honger is. We krijgen een beetje ritme en dat is ook wel fijn! 's Nachts blijft nog wel steeds een verrassing haha. De ene keer meldt ze zich om half 3, dan om half 6, dan weer om 3 uur etc.. Dus ben benieuwd voor aankomende nacht.
@gebruikerSN klinkt pittig die slaapregressie! Krijgen alle kindjes dat rond 4 maanden? Ik weet dat echt niet meer van mijn oudste dochter! Wat bijzonder, alweer een jaar geleden de positieve test! En met jouw zoontje ook precies dezelfde dag dus? Dat is wel extra bijzonder zeg!
Heerlijk dat jullie weekje Zeeland ook zo geslaagd was. Daar knap je van op.
Leuk dat iedereen ook wat start met hapjes nu! Wij moeten nog even geduld hebben, Hanna is aankomende zondag 3 maanden oud. De meeste kindjes zijn hier meer van begin januari zeker hihi? Ik was 23 januari uitgerekend en het werd uiteindelijk 2 februari..
Hanna begint nu sinds 2 weken ongeveer steeds op haar zij te rollen. Wat gaat het snel allemaal! Aankomende vrijdag de eerste prikjes, hopelijk valt het mee qua bijwerkingen.
Nu nog maar eventjes genieten thuis.... 10 mei moet ik weer werken. Zo nog geen zin in!! Maar als ik er eenmaal ben is het vast wel weer goed