Zo! ik heb even wat bij te lezen!even een tijdje niet op het forum geweest omdat het even heel druk was met het klussen en verhuizen. Hier een vrolijke kleine man die al een paar weken hardop lacht, kleine man is nu 18 weken. Lijkt tandjes te krijgen!kauwt en kwijlt enorm, slaap echt als de beste, ik kan hem zo neerleggen en weglopen en dan valt ie zelf in slaap. dit voelt wel echt als een beloning voor alle energie die ik erin heb gestopt met de slaaptraining van droomritme. Snachts kan hij 5 a6 uren tussen de voedingen laten wat erg fijn is,alleen wel een vroeg vogeltje, afgelopen 2weken is en blijft 5.00 de tijd waarop hij vrolijk ligt te brabbelen, iemand nog goede tips? want mamma is niet zo goed in een vroeg vogeltje zijn.
nee kortom, ik mag echt niet klagen met zo n lief tevreden kindje,mijn man en ik kunnen het nu weer goed samen doen en dat scheelt ook enorm. Voor mijn bevallingstrauma heb ik hulp gekregen, daarin voel ik me dus mentaal ook een stuk beter alweer. Fysiek gaat het nog niet goed,ik ga volgende week wel opstarten weer met werken, val nog steeds enorm af en daarom maar eens bloed laten prikken. Opvang vind ik nog wel een ding, vorige week kwam mijn lieverd schor thuis, zo zielig!had zo gehuild!wel 2 slaapjes gedaan dus dat vond ik heel knap.
Zo!en nu ga ik eens teruglezen!
nee kortom, ik mag echt niet klagen met zo n lief tevreden kindje,mijn man en ik kunnen het nu weer goed samen doen en dat scheelt ook enorm. Voor mijn bevallingstrauma heb ik hulp gekregen, daarin voel ik me dus mentaal ook een stuk beter alweer. Fysiek gaat het nog niet goed,ik ga volgende week wel opstarten weer met werken, val nog steeds enorm af en daarom maar eens bloed laten prikken. Opvang vind ik nog wel een ding, vorige week kwam mijn lieverd schor thuis, zo zielig!had zo gehuild!wel 2 slaapjes gedaan dus dat vond ik heel knap.
Zo!en nu ga ik eens teruglezen!