Jennifer wat een getob!! Ik zou evt eerder proberen contact te krijgen.. en zou zeker vragen wat voor observatie mogelijkheden ze hebben. En overstappen van arts als je niet verder komt, heb ik ook gedaan, zo'n verschil. Ik ben nog steeds de opname zo dankbaar!! Ze slaapt nu elke nacht door (behalve na vaccinaties maarja das logisch), we moeten hooguit 1 a 2x even snel speentje geven maar dat is het. Ze heeft 4 voedingen op een dag (borstvoeding nog, dus het kan wel Doutzen) om ongeveer 5.30/6.00u, 9.30, 13.30 en 17.30u en ze slaapt overdag steeds 1,5-2 uur en in de nacht van 18.00-5.30 (als haar broer haar wakker roept wat helaas meestal gebeurt, anders slaapt ze tot 6.30u). Hier bleek de Nexium in dosering omhoog te moeten (logisch want ze was goed gegroeid!) en ze hebben haar dus bij die opname eindelijk in een ritme gekregen en geleerd hoe ze moet slapen (ze durfde niet meer goed op haar rug te liggen). Naja kijk natuurlijk wat je zelf wil, maar ik ben het zo dankbaar dat ik het natuurlijk graag anderen aanraad! https://www.diakonessenhuis.nl/folders/opname-uw-ontregelde-baby dit is wat wij gehad hebben. Ik had begeleiding van diëtiste, lactatiekundige, er kwam een fysiotherapeut advies geven, kinderarts, de verpleegkundigen keken mee met alles, kortom echt veel hulp en dat was voor ons in elk geval heel erg fijn.
Doutzen, wat een pittige tijd zo met je manneke! Hoe voel jij je inmiddels? Nog de oorzaak van het vele afvallen gevonden? Ik zou als het een paar dagen afwijkt er een beetje in mee gaan, hij heeft misschien even wat extra nodig, maar daarna denk ik weer oppakken bij het begin.. troosten en terug leggen. Wij hebben in het ziekenhuis geleerd haar wel even 5 min te laten mopperen, jengelen of beetje huilen voordat we gaan troosten. Ook slaapt ze hier tegenwoordig heel graag met een doekje over haar gezichtje/oogjes. Misschien nog een tip? Is het inmiddels alweer beter?