Bedankt voor de tips mbt slapen en wat herkenning geeft ook al wat een rustiger gevoel, zijn we niet de enigen. Hier dus nog nooit een nacht langer dan 5 uren slaap gehad, maar ach, ik accepteer het nu maar gewoon! Geen kind is gelijk! Hier nog steeds aan het borstvoeden, gaat goed en daar ben ik trots op want het is toch een hele commitment. Na, voor mijn gevoel een zware zwangerschap en gecompliceerde bevslling is dit iets wat me goed gelukt is en dus ben ik er extra trots op.
Zwaantje wat heerlijk dat Max zich zo goed ontwikkeld, heerlijk slaapt en al 2 mooie tanden heeft! Met zo n willetje komt hij er zeker!
Jennifer wat vervelend dat je ook nog alleen met Job naar het ziekenhuis moet, zou je niet kunnen vragen of je man mee mag?
Anoek wat goed dat Jens zo n tevreden ventje is en lekker babyspekkies heeft, wij vinden dat bij Adam super schattig staan! Die t asndjes komen vast snel zo te horen
Sn wat ben ik blij voor jullie dat het nu lekker loopt allemaal en wat een goede slaapster hebben jullie! Hoe bevalt je de combi van kv en bv? Ik geef nog steeds volledig bv met natuurlijk wel maaltijdhapjes ed. Adam is nu wel snel afgeleid merk ik, dat is soms iets lastiger met de bv, maar snachts vind ik het echt een uitkomst, echt nog even zo n momentje!
Mlies, volgens mij kan het vanaf 4 maanden tm 5,5 maand duren die slaapregressie!