Ah SN hier ook herkenning! BV loopt nog steeds niet zoals gehoopt, ook niet super slecht maar ik ben gewoon mega onzeker en probeer alles te verklaren. Donderdag komt de lactatiedeskundige nog een keer, want na de tongriem ingreep moesten we weer opnieuw leren aanhappen en ik twijfel de hele tijd of het nu wel goed gaat. Het gaat in m'n hoofd zitten en ik ben constant bezig met een app om alles te timen en bij te houden. Ik word er knettergek van! We geven ook 1 flesje gekolfde melk per dag en dat vind ik wel echt fijn, dan weet ik precies hoeveel hij heeft gehad. Maar ook weer twijfels, want drinkt hij niet teveel? Hoeveel moet ik op voorraad hebben? Ben er continu mee bezig bah! Hopelijk krijg ik donderdag wat meer vertrouwen, anders vrees ik ook dat ik ga afbouwen!
Verder loopt het hier wel goed denk ik. Jens is wel wat meer aan het jengelen en heeft wat meer moeite met in slaap vallen overdag, maar 's nachts slaapt hij steeds langer door, dus hopelijk komt er een beetje meer dag en nachtritme in. Verder wiegen we hem gewoon lekker in slaap overdag, maar tijdens zijn huiluurtje(s) lukt dat niet echt haha. Donderdag nog een keer naar het ziekenhuis voor de geelheid, hopelijk zijn we er dan vanaf! En volgende week in de laatste verlofweek van mijn man, gaan we nog even een weekje naar centerparcs, heel veel zin in!
Verder loopt het hier wel goed denk ik. Jens is wel wat meer aan het jengelen en heeft wat meer moeite met in slaap vallen overdag, maar 's nachts slaapt hij steeds langer door, dus hopelijk komt er een beetje meer dag en nachtritme in. Verder wiegen we hem gewoon lekker in slaap overdag, maar tijdens zijn huiluurtje(s) lukt dat niet echt haha. Donderdag nog een keer naar het ziekenhuis voor de geelheid, hopelijk zijn we er dan vanaf! En volgende week in de laatste verlofweek van mijn man, gaan we nog even een weekje naar centerparcs, heel veel zin in!