Januari '08 stoppers!

Hier de meest recente lijst.

Bianca2005, 27 jaar,1e ronde , 2e kindje (cyclus 28 dagen), NOD 11 februari
AngelMoon, 26 jaar, 0/1e ronde,  2e kindje (cyclus  33 dagen), NOD 14 februari
Han_83, 24 jaar 1e ronde (ook ronde 0) 1e kindje (cyclus 28? dgn) nod 18   februari
Weekee, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus 27 dagen) NOD 2 maart

Groetjes Bianca

hallo, Ik heb even getwijfeld of ik me hiervoor zou aan melden maar heb het toch gedaan, eigenlijk best een beetje eng, weet ook niet waarom, maar al jullie verhalen zijn zo herkenbaar dat het me wel fijn lijkt om dingen te delen.....
Ik ben 30 jaar, en ben in oktober 2006 getrouwd. We gaan voor ons eerste kindje en ik ben op 10 januari met de pil gestopt, dus denk dat mijn nod dan rond 11 feb ligt....
het is allemaal zo spannend!! Ik wil me niet gek laten maken en er vooral niet teveel an denken , maar o wat is dat moeilijk!!!

groetjes vliegirl!!

He Dames zet mij er nog maar ff niet bij,ben in afwachting...
ik duim ook voor jullie en vind dit forum onwijs gezellig,   om elke keer elkaar bij te kletsen vind het wel verslavend.
liefs Maggie

@ Maggie: IK DUIM VOOR JE!!

@ Vliegirl: Ik heb zelf ook even gedacht: zal ik of zal ik niet? Maar ik ben hier gekomen en voor mij werkt het erg motiverend. We kunnen elkaar waar mogelijk helpen.

@ Bianca: ik hoop dat je ondanks alles toch zwanger bent. Lastig he om hier even afstand van te nemen.

Hey hallo allemaal,

Graag zou ik me ook bij jullie clubje aan willen sluiten. haha.
Ik ben tineke 23 jaar en woon samen met mijn vriend Raimond 29 jaar.
Ik ben gestopt met de pil op 29 december en zit nu in de tweede ronde.
Als het goed is heb ik vandaag mijn NOD. Dus wie weet krijg ik mijn hubbie nog zover om het vanavond nog een keer te proberen.  

Groetjes tineke  

Foutje,

Heb vandaag niet mijn NOD -dag maar mijn ei-dag. Als het klopt volgens predictor.nl
greetz tineke

O.K ik las het al ik denk of die snapt het niet of die heeft gewoon zin in haar mannetje welkom en join the club ...pas op het is erg verslavend.
liefs Maggie

@ vliegirl & missiebar pas maar op ik ben nu ook al verslaafd, maar het is wel heel fijn om je frustraties ergens kwijt te kunnen.
 ik kan nl niet met mijn man praten ik moet het echt uit hem trekken, en dan stort ik nog liever hier mijn hart wel uit, hij heeft vanmiddag gezegd dat hij liever weer met cd sex wil ik zei toen je doet hem toch echt zelf af, ik dwing je niet, zijn antwoord was ik voel niks met cd, nou ja zeg!!!!!!!!!!!!!!!
ik wil wedden dat het de volgende keer weer gebeurd maar we hebben er wel over gepraat hoor, en hij zegt als ik zwanger wordt is dat geen ramp maar hij wil het liefst wachten tot over een half jaar, beetje vreemd maar ik ga er maar vanuit dat het nog wat langer duurt voordat het bij mij raak is dan kan het altijd mee vallen, toch?

XxX

Terug
Bovenaan